Skocz do zawartości

TequilaBMW

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było:
    E39 530d-M57
    Szukam:
    E9X lub E6X z M57 na żelaznym bloku z wtryskami elektro.

Osiągnięcia TequilaBMW

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. 2. no a widziałem parę ogłoszeń na mobile z silnikiem w e90 i trochę wątpiłem .. trzeba się pilnować 4. znalazłem rozpiskę w necie gdzie były pokazane silniki m57 w różnych odmianach i 197 miał wtryski z oznaczeniem "435", ciekawe. 5. no właśnie zatęskniłem za swoim starym m57 z 2000r. Dziękuje za odpowiedzi
  2. Witam forumowiczów. Szukam M57 na żelaznym bloku z wtryskami regenerowalnymi. Czyli szukam silnika M57oraz M57N. Mam problem bo dużo E9X posiada silnik 330D z 231 KM z tym że słyszałem dwie różne opinie jedni mówią że wtryski da się regenerować inni mówili że siedzi tam piezo i nie da się tego zrobić. Moje pytania co do oznaczeń silników, oraz wtrysków: 1.Jakie wtryski siedzą odpowiednio w M57N2 - 231 // 235 // 286 ? :?: 2.Czy M57N 272 KM występował w E9X ? :?: 3.Czy M57N2 197 KM na aluminiowym bloku jest trwałym silnikiem godnym reputacji rodziny M57 czy lepiej się go wystrzegać ? :?: 4.Jakie wtryski ma M57N 197 KM czy są to piezo czy elektromagnetyczne ? :?: 5.Jaki polecany silnik z rodziny M57 jest trwały w E9X ? :?: 6. M57 lub M57N - 325D oraz 330D, jakie posiadały moce ? :?: 8. M57N - 218KM z E60 czy da się przełożyć bez problemu do E9X ? :?: Od przeglądania wątków na forum których odpowiedzi nie dotyczą zadanego pytania już mnie łeb boli :mad2: :mad2: Czy darować sobie E9X i szukać poliftowej E39 z 193 KM na starej konstrukcji M57 ..... ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.