Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczów.


Szukam M57 na żelaznym bloku z wtryskami regenerowalnymi. Czyli szukam silnika M57oraz M57N.


Mam problem bo dużo E9X posiada silnik 330D z 231 KM z tym że słyszałem dwie różne opinie jedni mówią że wtryski da się regenerować inni mówili że siedzi tam piezo i nie da się tego zrobić.


Moje pytania co do oznaczeń silników, oraz wtrysków:

1.Jakie wtryski siedzą odpowiednio w M57N2 - 231 // 235 // 286 ? :?:

2.Czy M57N 272 KM występował w E9X ? :?:

3.Czy M57N2 197 KM na aluminiowym bloku jest trwałym silnikiem godnym reputacji rodziny M57 czy lepiej się go wystrzegać ? :?:

4.Jakie wtryski ma M57N 197 KM czy są to piezo czy elektromagnetyczne ? :?:

5.Jaki polecany silnik z rodziny M57 jest trwały w E9X ? :?:

6. M57 lub M57N - 325D oraz 330D, jakie posiadały moce ? :?:

8. M57N - 218KM z E60 czy da się przełożyć bez problemu do E9X ? :?:

Od przeglądania wątków na forum których odpowiedzi nie dotyczą zadanego pytania już mnie łeb boli :mad2: :mad2:

Czy darować sobie E9X i szukać poliftowej E39 z 193 KM na starej konstrukcji M57 ..... ?

Opublikowano

1. piezo

2. nie

4. piezo. Wtryski elektromagnetyczne były do 2002, wszystko co nowsze wtryski piezo i common rail

5. M57 są polecane zazwyczaj z początku produkcji

6. 325d- 163, 177, 197

330d- 184, 193, 204, 218, 231

8. Ten silnik nie występował w e9x

Opublikowano

2. nie

4. piezo. Wtryski elektromagnetyczne były do 2002, wszystko co nowsze wtryski piezo i common rail

5. M57 są polecane zazwyczaj z początku produkcji

 

2. no a widziałem parę ogłoszeń na mobile z silnikiem w e90 i trochę wątpiłem .. trzeba się pilnować

4. znalazłem rozpiskę w necie gdzie były pokazane silniki m57 w różnych odmianach i 197 miał wtryski z oznaczeniem "435", ciekawe.

5. no właśnie zatęskniłem za swoim starym m57 z 2000r.



Dziękuje za odpowiedzi

Opublikowano
Ogólnie to w serii e90 nie znajdziesz już m57 na żeliwie i z elektromagnetycznymi wtryskami. Za to w e60 są żeliwne bloki, ale wtryski są piezo. Wtryski elektromagnetyczne znajdziesz jedynie w wersjach 320d i 520d z silnikiem m47.
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

A przy jakich przebiegach mają się zepsuć wtryskiwacze, skoro to takie istotne?

Miałem E60 z M57N2 231KM prawie od nowości do przebiegu 300 tys km zero problemów z układem wtryskowym.

Teraz mam E93 z tym samym silnikiem, przebieg 260 tys km I też bezproblemow.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.