Skocz do zawartości

Hamowanie silnikiem w automacie, brak odcięcia, sport z gory


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Od kilku dni mam 735iA z sekwencyjną instalacją gazową. Mam dwa pytania.

 

1. Przy hamowaniu silnikiem ekonomizer nie pokazuje zera, nawet gdy hamuje w trybie sport; pokazuje jakieś 5 litrów.

 

2. Czy można w czasie jazdy często przełączać tryby sport i econo? Ja np. w mieście często włączam sport przy dojeżdżaniu do skrzyżowania żeby autko ładnie hamowało. Czy to zdrowe dla silnika?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
po co tak sie w kolko bawic trybami ?? to nie ma sensu !! moim zdaniem to glupota ...

 

co to daje ?? trub S nie jest po to zeby autko ladnie hamował , tylko ładnie przyspieszało ... a od hamowania jest taki pedał obog gazu - HAMULEC :wink:

 

Po co tak palić hamulce? Moja na Drive i Economic prawie nie hamuje, jedzie sama.

 

I nie pokoi mnie ten brak odcięcia. Z tego co pamiętam to jak puściłem gaz całkowicie przy 160 km/h na autostradzie to dalej było około 5 litrów / 100 km :-/ Coś chyba nie gra, obroty na pewno więcej niż wystarczające do odcięcia.

 

Poza tym ten silnik przerywa, pracuje nie równo... może to... lewe powietrze? Ekonomizer to podciśnienie, widocznie jest za małe... dobrze kombinuje?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam

Nie wiem jak jest w tym Twoim motorku,ale moim zdanie,wszystko wskazuje na czujnik polozenia przepustnicy,lub co tam u Ciebie jest!

Nawet te nierowne obroty,tez podpadaja pod przepustnice.

pozdrawiam

Opublikowano
Witam

Nie wiem jak jest w tym Twoim motorku,ale moim zdanie,wszystko wskazuje na czujnik polozenia przepustnicy,lub co tam u Ciebie jest!

Nawet te nierowne obroty,tez podpadaja pod przepustnice.

pozdrawiam

 

Dzięki. Czy komputer powinien wiedzieć o tym błędzie? Czy bez interfejsu diagnostycznego można to odczytać?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Czy to samo jest na gazie i na benzynie? Jaką masz przepustnicę EML czy linka? Za mało szczegółów podałeś. A jak się ma przepływomierz? Wskazania ekonomizera w dużej mierze zależą od niego.

Dzięki. Czy komputer powinien wiedzieć o tym błędzie? Czy bez interfejsu diagnostycznego można to odczytać?

Własnie sprawdź błędy. Podłącz żarówę i wykonaj "stomp test". opis znajdziesz na forum.

peace & love
Opublikowano
Czy to samo jest na gazie i na benzynie? Jaką masz przepustnicę EML czy linka? Za mało szczegółów podałeś. A jak się ma przepływomierz? Wskazania ekonomizera w dużej mierze zależą od niego.
Dzięki. Czy komputer powinien wiedzieć o tym błędzie? Czy bez interfejsu diagnostycznego można to odczytać?

Własnie sprawdź błędy. Podłącz żarówę i wykonaj "stomp test". opis znajdziesz na forum.

 

Sorry ale jak podłącz żarówkę? Jak się dokładnie robi ten stomp test?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Witam

 

Od kilku dni mam 735iA z sekwencyjną instalacją gazową. Mam dwa pytania.

 

1. Przy hamowaniu silnikiem ekonomizer nie pokazuje zera, nawet gdy hamuje w trybie sport; pokazuje jakieś 5 litrów.

 

2. Czy można w czasie jazdy często przełączać tryby sport i econo? Ja np. w mieście często włączam sport przy dojeżdżaniu do skrzyżowania żeby autko ładnie hamowało. Czy to zdrowe dla silnika?

 

 

Pozdrawiam

 

ktos tam złozył gównianą instalacje gazowa i teraz beda przekłamania , albo cos sie rozregulowalo

przełacznik jest po to by go przełaczac , ale w tym wypadku co piszesz ????? :mad2: to tak smo jak bys wajche z D przemiescił na np. 2 ? po co ? albo w manualu dał z 4 na 3 obroty silnika wzrastają co sie pzrekłada na wieksze hamowanie silnikiem , masz uszkodzone hamulce ?

Opublikowano
Sorry ale jak podłącz żarówkę? Jak się dokładnie robi ten stomp test?

Wyjmij licznik i wstaw żarówkę w miejsce kontrolki check engine. Złóż licznik do kupy. Włącz zapłon (kluczyk w poz. 2) i naciśnij 5 razy w ciągu conajmniej 10 sekund pedał gazu do oporu. Kontrolka "wybłyska" kody błędów lub ich brak czyli 1444.

peace & love
Opublikowano
Sorry ale jak podłącz żarówkę? Jak się dokładnie robi ten stomp test?

Wyjmij licznik i wstaw żarówkę w miejsce kontrolki check engine. Złóż licznik do kupy. Włącz zapłon (kluczyk w poz. 2) i naciśnij 5 razy w ciągu conajmniej 10 sekund pedał gazu do oporu. Kontrolka "wybłyska" kody błędów lub ich brak czyli 1444.

 

Tylko u mnie check engine to napis a nie jakaś kontroka... to chyba jakaś kostka, element wyświetlacza.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Dokładnie. Wstaw tam żarówkę, której nie ma.

 

Hmm kurde sorry że tak marudze... ale rozumiem że zdejmuje sama SZYBKE zegarów... i tam jest gdzieś wolne miejsce? Konkretnie gdzie?

 

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.