Skocz do zawartości

316i benzyna bez lpg 2000 r gaśnie, problem z licznikiem km/


matt89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Dziś chciałem skontrolować stan przepływomierza, ponieważ parę razy zgasło mi podczas jazdy, ok 4-5 min od zaczęcia jazdy.W planach jest też wymiana świec za 2-3 dni.

Ale do czego zmierzam...

Wypiałem i wpialem wtyczkę od przepływomierza(chciałem sprawdzić,czy ładnie się wpina i odpina),potem wpialem tak,jak była na początku,poszedłem odpalić samochód i zaczęły się dziać dziwne rzeczy, mianowicie na zapłonie prędkościomierz pokazuje 20 km/h,silnik o ile zalapie to ledwo ledwo ,obroty na full,potem opadają i za 2 sek gaśnie za każdym razem, chwilę po zgaszeniu raz obroty falują, na małej sile ustawiony nawiew chodzi ale strasznie przerywa.Swieci się kontrolka od trakcji i nie mogę jej wylaczyc.Nie wiem ,czy to normalne,czy nie,ale ta koncowka(kostka) wpiecia/wypięcia od przepływomierza mogę obracać 360 stopni...czy tak ma być?

Wkurzyłem się, wyciągnąłem przepływomierz , nie wygląda źle, minimalnie siatka w środku przyciemniona i tyle.Tak to zostawiłem w garażu i poszedłem do domu.Chcialbym dodać, że wczoraj samochód normalnie odpalał.

Panowie proszę o pomoc, nie wydaje mi się, że mógłbym coś popsuć,bo sami wiecie,że wyciągnięcie przepływomierza ,czy sprawdzenie filtra to banał.

Proszę o pomoc i pozdrawiam.

BMW E46 316i 105 km 2000 r.

M43 b19

Edytowane przez matt89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Dziś chciałem skontrolować stan przepływomierza, ponieważ parę razy zgasło mi podczas jazdy, ok 4-5 min od zaczęcia jazdy.W planach jest też wymiana świec za 2-3 dni.

Ale do czego zmierzam...

Wypiałem i wpialem wtyczkę od przepływomierza(chciałem sprawdzić,czy ładnie się wpina i odpina),potem wpialem tak,jak była na początku,poszedłem odpalić samochód i zaczęły się dziać dziwne rzeczy, mianowicie na zapłonie prędkościomierz pokazuje 20 km/h,silnik o ile zalapie to ledwo ledwo ,obroty na full,potem opadają i za 2 sek gaśnie za każdym razem, chwilę po zgaszeniu raz obroty falują, na małej sile ustawiony nawiew chodzi ale strasznie przerywa.Nie wiem ,czy to normalne,czy nie,ale ta koncowka(kostka) wpiecia/wypięcia od przepływomierza,która idzie do obudowy filtra powietrza mogę obracać 360 stopni...czy tak ma być?

Wkurzyłem się, wyciągnąłem przepływomierz , nie wygląda źle, minimalnie siatka w środku przyciemniona i tyle.Tak to zostawiłem w garażu i poszedłem do domu.Chcialbym dodać, że wczoraj samochód normalnie odpalał.

Panowie proszę o pomoc, nie wydaje mi się, że mógłbym coś popsuć,bo sami wiecie,że wyciągnięcie przepływomierza ,czy sprawdzenie filtra to banał.

Proszę o pomoc i pozdrawiam.

BMW E46 316i 105 km 2000 r.

M43 b19

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Dziś chciałem skontrolować stan przepływomierza, ponieważ parę razy zgasło mi podczas jazdy, ok 4-5 min od zaczęcia jazdy.W planach jest też wymiana świec za 2-3 dni.

Ale do czego zmierzam...

Wypiałem i wpialem wtyczkę od przepływomierza(chciałem sprawdzić,czy ładnie się wpina i odpina),potem wpialem tak,jak była na początku,poszedłem odpalić samochód i zaczęły się dziać dziwne rzeczy, mianowicie na zapłonie prędkościomierz pokazuje 20 km/h,silnik o ile zalapie to ledwo ledwo ,obroty na full,potem opadają i za 2 sek gaśnie za każdym razem, chwilę po zgaszeniu raz obroty falują, na małej sile ustawiony nawiew chodzi ale strasznie przerywa.Nie wiem ,czy to normalne,czy nie,ale ta koncowka(kostka) wpiecia/wypięcia od przepływomierza,która idzie do obudowy filtra powietrza mogę obracać 360 stopni...czy tak ma być?

Wkurzyłem się, wyciągnąłem przepływomierz , nie wygląda źle, minimalnie siatka w środku przyciemniona i tyle.Tak to zostawiłem w garażu i poszedłem do domu.Chcialbym dodać, że wczoraj samochód normalnie odpalał.

Panowie proszę o pomoc, nie wydaje mi się, że mógłbym coś popsuć,bo sami wiecie,że wyciągnięcie przepływomierza ,czy sprawdzenie filtra to banał.

Proszę o pomoc i pozdrawiam.

BMW E46 316i 105 km 2000 r.

M43 b19

Eh...przepraszam,zamiast edytuj post nacisnąłem cytuj:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Kostka nie może pasować odwrotnie, jeżeli podłączyłem odwrotnie to w najlepszym wypadku szukaj spalonego bezpiecznika, prawdopodobnie przy sterowniku silnika.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kostka nie może pasować odwrotnie, jeżeli podłączyłem odwrotnie to w najlepszym wypadku szukaj spalonego bezpiecznika, prawdopodobnie przy sterowniku silnika.

Ja nie twierdzę,że pasuje odwrotnie,bo nie ma takiej możliwości,nawet przez zapinkę, chodzi mi o to,że jak jest wypięta to mogę nią obracać o 360 stopni.Czy to normalne? Przypomnę,że chodzi o kostkę od przeplywomierza,która wchodzi do obudowy filtra powetrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam, że po dłuższym nie odpalaniu(nie odpalam,bo wiem,że nie zapali,widzę,że prędkościomierz pokazuje 30 km/h,świeci kontrolka trakcji i nawiew wariuje)po zgaszeniu zapłonu jednorazowo słyszę odgłos ,,puf", taki jakby np pod wpływem ciśnienia zsunął się np jakiś przewód,czy cokolwiek podobnego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.