Skocz do zawartości

Ubytek płynu chłodzącego


Wally91

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Spotkał się już ktoś może z problemem ubywającego płynu chłodzącego w m340i? Będąc w serwisie doradca powiedział mi, że to normalne dla tego silnika i zawsze dolewają podczas wizyt w serwisie. Pomiędzy wymiana oleju po dotarciu przy 2060km, a wizyta w serwisie przy 26600km ani razu nie wyskoczył mi komunikat o niskim stanie. Teraz mam 46000km i już chyba 3 raz dolewam płyn…

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno temu w Passerati tez sporo osob mi mowilo ze to normalne, ze ubytki sie przytrafiaja, dolewalem i dolewalem. Az do momentu kiedy na autostradzie musialem stawac co 50km i dolewac. Peknieta glowica. Ci sami ludzie ktorzy mowili ze to normalne potem mieli do mnie pretensje ze ich bardziej nie naciskalem zeby sprawdzili co sie stalo...


Lec do mechanika i molestuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież WIĘKSZOŚĆ ludzi nie kontroluje niczego w swoim samochodzie!


Kto przynajmniej raz w miesiącu sprawdzi:


- ciśnienie w oponach?


- poziom oleju w silniku?


- poziom cieczy chłodzącej?


- stan naładowania akumulatora?


- itd, itd, itd...


Przecież jeśli auto jest nowe, to raz na rok przy okazji serwisu i tak to wszystko sprawdzą i w razie potrzeby uzupełnią.


Zapytajcie swojej żony, czy kiedykolwiek otworzyła maskę w aucie, żeby cokolwiek skontrolować. w 90% odpowiedź będzie, że nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim m340d było tak:

- przebieg 15 tys. km i kontrolka brak płynu,

- serwis sprawdza i wg nich wszystko jest OK,

- obserwuję i dolewam co jakiś czas niewielki ilości płynu,

- przebieg 30 tys. km serwis sprawdza i ustala nieszczelność korka - wymiana,

- ubytki dalej występują,

- 40 tys. km zgłaszam serwisowi ubytki - serwis już zna temat, spotkali podobne przypadki w tym modelu - nieszczelne przewody - wymiana(2 dni w serwisie),

- aktualny przebieg 46 tys. km i brak ubytków płynu,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też m340d. Jak się zrobiło zimno rano komunikat o małej ilości płynu, gdy była temperatura na + komunikatu nie było, albo wystarczyło 10-15 minut pracy silnika i już było OK. Dołem jakieś 150 ml płynu i po tygodniu choinka kontrolek, bo spadł pasek. Auto do serwisu i okazało się że rozszczelnił się termostat, z którego kapało na pasek i dlatego spadł. Przebieg 70000.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
sprawdź pompę wody tam płyn wyciekając wygrzewa się na gorącym silniku i zasycha nie powodując widocznych wycieków
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.