Skocz do zawartości

Proszę o kilka porad przed zakupem e38


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Chcę zakupic e 38 i mam kilka dylematów na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie tzw słabe punkty i jaki silnik najlepszy 2.8 3.0 3.5 czy może 4.0 l. 5.0 odpada z wiadomych przyczyn Za wszelkie wskazówki z góry dziękuję
Opublikowano

halo halo nie podejmuj pochopnych wniosków i wzadnym ale to w zanym wypadku nie porównuj E 32 do E 38 to zupełnie inny samochód i z poprzednim nie ma nic wspulnego oprucz znaczka

oczywiście polecam 4,4 lub 5,4 są podobne oprucz wyposazenia i 5,4 lepiej jedzie lecz 4,4 nie jest wiele gorszy

2,8 nie kupuj bo bedziesz płakał 3,0 tak aby jechało

4,4 :D 5,4 :cool2:

BMW sie nie psuje
Opublikowano
Nie zamierzam porównywać ze sobą tych modeli. chciałem tylko dowiedzieć się jakie najczęściej bolączki trapią e38 aby po zakupie nie spędzić paru miesięcy w warsztacie gdzie najlepsi mechanicy będą załamywać ręce
Opublikowano (edytowane)
halo halo nie podejmuj pochopnych wniosków i wzadnym ale to w zanym wypadku nie porównuj E 32 do E 38 to zupełnie inny samochód i z poprzednim nie ma nic wspulnego oprucz znaczka

 

no faktycznie- na przykład takie E32 740 i E38 740 4.0 :D tylko znaczek ten sam :D

E38 jest cichsze i bardziej komfortowe ale nie ma juz tyle sportowego zaciecia co E32...

A odnosnie podobienstwa elementów konstrukcyjnych to juz sie nie bede wypowiadał bo chyba kazdy widzi , co ma/ miał w aucie :D

 

Bolączki - jesli automat nie padnie to z resztą sam sobie poradzisz , najczesciej jak to zwykle w bmw bywa padają elementy elektroniki, chłodnice, pompy wody, termostaty itp...

Zawieszenie- jak to na naszych drogach..

Edytowane przez Frank
Opublikowano
Ok zakładamy że już znalazłem ładne auto bezwypadkowe(szczeliny i podłoga równe) super wyposażenie podchodzę do oględzin. Na co mam zwrócić uwagę w pierwszej kolejności (siedzenia nie wytarte, kiera też pasy i gumy na pedałach super) na pierwszy rzut oka idealny biorąc pod uwagę ok 10 lat normalnej eksploatacji. Co dalej ? Zwróćcie uwagę na świecącą diodę przy przebiegu dziennym co oznacza ?http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=135211945
Opublikowano
Właśnie różnie to bywa czasami pozory mylą. Teraz jestem bogatszy o doświadczenia jak kupywałem swoje e32 to czułem się jak w niebie a to był początek problemów zaczeły się od check controla bo był tak zaczarowany że wskazywał ok a tak różowo nie było potem padła skrzynia aż do nie sprawnego ASC gdzie ktoś wypiął kontrolkę ( do dziś nie działa ) reszta jest już ok ale koszta poniosłem ogromne :cry2: dopiero teraz cieszę się z jazdy BMW. Pytam was o te wszystkie pierdoły bo BMW trzeba umieć kupować.
Opublikowano
nie,że nie to tylko nie z tym motorem 4,0 to stay motor ty szukaj 4,4 albo 5,4 ja miałem już dwie 750 E 38 tzn mam drugą teraz i jak sprzedam tą to znowu kupie 750 albo 760 wiesz jak to fajnie jedzie wczoraj wracałem z Wiednia podpinał mi sie do sraki niemiaszek jakimś audi robił co mógł prubował nawet pasem wyłączonym z ruchu ai tak nie dał rady bo widziałem jego zamiar w lusterku jak depłem na gaz to przy 100km/h jeszcze ASC zabłykało a auto aż dzwigło przód do góry jak w motorze nie dałem sie nawet podejść wciekłemu niemiaszkowi ale musiał być wkużony tak własnie jeździ 750i
BMW sie nie psuje
Opublikowano

Nie wiem dlaczego tak narzekacie na 4.0 M60 ????

 

Ja jak kupowałem swoja to były w moim zasiegu 4.4 M62 ale te jedne z tanszych i nawet nie jechałem ogladac bo wiem jak to jest.Ja wole kupić fure w bliskim ideału stanie technicznym,bezwypadkowa,z bardzo bogatym wyposażeniem niż młodszą golizne powypadkowa.Takie auto jak E-38 to nie może być po przejsciach.

 

Te z tych linków to sobie daruj.Niestety zawsze tak bylo ze za dobre auto to trzeba zapalcic.Wiec albo wolisz jeździc po ulichach albo po warsztatach.Wybor nalezy do Ciebie.

Opublikowano
Wierzę że 750 musi ładnie brykać, ale w moim przypadku to nieistotne ponieważ najdłuższą trasę jaką pokonuję to 200 km w jedną stronę i to dwa razy na 6 miesięcy, także większą uwagę przywiązuję do wyposażenia i stanu technicznego. Pytam bo nie chcę nadziać się na auto które cały swój żywot przelatało na autobanach z prędkością 250 na godzine, a właściciel zaglądał do niego tylko w momencie jak usłyszał gong obc, wieżdzał na myjnie jak już nic nie było widać przez szyby. Teraz stoi z cofniętym licznikiem pięknie wymytym silnikiem i tapicerką pod tytułem " stan IGŁA mały przebieg" Chcę wiedzieć na jakie detale zwrócić uwagę żeby wyeliminować takie przypadki
Opublikowano
w dobrze utrzymanej BMW nie poznasz czy ma 300 tys czy 150 tys najechane musisz ocenić wizualnie stan auta i stwierdzić czy ci sie podoba czy nie naogół te auta są dbane bo niekosztowały mało pieniędzy niemiaszka a po drugie niemiaszki sie nie znaja nic sami nie robią jadą do serwisu, także szukaj fury około 200 tys najechane nic jej nie powinno być z tym przebiegiem ma wyglądać jak nowa jeździć jak nowa silnik jaki by niebył chodzić ma jak nowy reszte będziesz wiedział dasz sobie rade a jak nie jestes pewny pisz to coś sie uradzi
BMW sie nie psuje
Opublikowano
Przepraszam was Koledzy być może jestem trochę upierdliwy ale u mnie we wsi nikt nie zna się na BMW a mnie nadal nurtuje świecąca czerwona dioda przy przebiegu dziennym km co oznacza??? I już się odp.......... :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.