Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej :)


Chciałbym was podpytać, jak wasze wrażenia z wyciszenia w G22 / G26? Jestem świadomy, że posiada szyby bezramkowe i wpływa to na komfort przy jezdzie autostradowej.

Wcześniej jechałem G30 przed liftem ok 230 km/h (520xd) i było mniej więcej tak cicho jak w G26 przy ~190 km/h. G26 przy 200-210 to już trochę samolot. A jakie są wasze odczucia?


Mam pytanie również co do drzwi - mam wrażenie ze mega trzaskają, bardziej niż w 3/5

Opublikowano
Hej :)


Chciałbym was podpytać, jak wasze wrażenia z wyciszenia w G22 / G26? Jestem świadomy, że posiada szyby bezramkowe i wpływa to na komfort przy jezdzie autostradowej.

Wcześniej jechałem G30 przed liftem ok 230 km/h (520xd) i było mniej więcej tak cicho jak w G26 przy ~190 km/h. G26 przy 200-210 to już trochę samolot. A jakie są wasze odczucia?


Mam pytanie również co do drzwi - mam wrażenie ze mega trzaskają, bardziej niż w 3/5

 


NIe jeżdze z takimi predkościami, poruszam się tylko po PL drogach póki co, więc dla mnie jak jade 140 jest ok.

Co do drzwi faktycznie trzeba się nauczyć zamykania aby nie trzaskać a zamknąć.

Opublikowano

Przed złożeniem zamówienia na G26 trochę sobie nią pojeździłem i powiem, że jest całkiem dobrze wyciszonym autem.


Boczne szyby przez bezbramkowość niestety przepuszczają więcej dźwięków niż np. 3er z podwójnymi szybami, ale porównując np. do mojej F31 to jest to zbliżone. Niestety miałem tak, że testował w deszczowy dzień a wtedy ogólnie jest głośniej.


Natomiast jestem pod ogromnym wrażeniem wyciszenia całego auta. Jeździłem 420i i wyciszenie od silnika i nadkoli jest moim zdaniem bardzo dobre. Jeżdżąc po mieście nie słychać w ogóle szumu od kół czy wiatru. Na S czy A (rozpędziłem się do tych +140 km/h) to nie słychać aż tak bardzo szumu. Następnego dnia miałem okazję przejechać się nowym G21 320i z podwójnymi szybami i boczne są znacznie cichsze. Niestety wyciszenie od silnika i nadkoli dużo gorsza. Dlatego suma-sumarum G26 uważam za lepiej wyciszone auto niż G20/21.

Opublikowano

W G22 mam takie same odczucia - do 140 cicho, przy 160 trzeba zacząć podgłaśniać radio, a 200+ już nie pogadasz komfortowo.


Co do drzwi to z otwartą szybą się ładniej zamykają więc strzelam, że winowajcą trzaskania jest bezramkowa szyba która wali w uszczelkę.

Opublikowano

Wczoraj testowałem vmax w 420d, czyli 236 km/h i było ciszej niż ostatnio przy 200… może to kwestia wiatru.

W G22 mam takie same odczucia - do 140 cicho, przy 160 trzeba zacząć podgłaśniać radio, a 200+ już nie pogadasz komfortowo.


Co do drzwi to z otwartą szybą się ładniej zamykają więc strzelam, że winowajcą trzaskania jest bezramkowa szyba która wali w uszczelkę.

 

Jestem ciekaw czy da radę gdzieś ustawić na ile maja się obniżać te szyby przy otwarciu drzwi?

 

Przed złożeniem zamówienia na G26 trochę sobie nią pojeździłem i powiem, że jest całkiem dobrze wyciszonym autem.


Boczne szyby przez bezbramkowość niestety przepuszczają więcej dźwięków niż np. 3er z podwójnymi szybami, ale porównując np. do mojej F31 to jest to zbliżone. Niestety miałem tak, że testował w deszczowy dzień a wtedy ogólnie jest głośniej.


Natomiast jestem pod ogromnym wrażeniem wyciszenia całego auta. Jeździłem 420i i wyciszenie od silnika i nadkoli jest moim zdaniem bardzo dobre. Jeżdżąc po mieście nie słychać w ogóle szumu od kół czy wiatru. Na S czy A (rozpędziłem się do tych +140 km/h) to nie słychać aż tak bardzo szumu. Następnego dnia miałem okazję przejechać się nowym G21 320i z podwójnymi szybami i boczne są znacznie cichsze. Niestety wyciszenie od silnika i nadkoli dużo gorsza. Dlatego suma-sumarum G26 uważam za lepiej wyciszone auto niż G20/21.

 

Tez uważam ze silnik jest dobrze wyciszony, a mam diesla.

Opublikowano

Zawsze bezramkowe drzwi będą walić głośniej. Nie ma tzw puszki. Szyba jest elastyczna a jednak rama drzwi twarda. Ja mam porównanie z f32 od razu. Pomijając 3 miesiace jazdy Astrą z wypożyczalni :mad2:

No więc jest ciszej niz w f32 ale głośniej niż w g30 np.

Reasumując jest ok. Co do prędkości to 200 km/h to tylko w DE. W Polsce nie jeżdżę z takimi prędkościami. Więc nie narzekam że głośno :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak na bezbramkowe szyby wyciszenie jest super. Zawieszenie i szumy opon świetnie odizolowane. Diesel brzmi w środku bardzo przyjemnie, zupełnie jak nie diesel.

Odgłos zamykania drzwi to najwieksza wada tego modelu….obok obłędnie wyglądających ale cholernie niepraktycznych klamek.

Opublikowano

Co wy z tym odgłosem zamykanych drzwi? Mam wrażenie że ktoś palnął głupotę a reszta to podchwyciła i powiela bez zastanowienia. Specjalnie posłuchałem gdy miałem auto na testy i odgłos zamykanych drzwi brzmi jak … odgłos zamykanych drzwi :shock: No nie wiem, chyba że oczekujecie komunikatu „drzwi zamknięte” :lol: To wtedy rozumiem.


A klamki…cóż, wszyscy się przyzwyczailiśmy do klamek, które wprowadzono lata temu i są praktycznie w każdym aucie. Ale jeszcze w latach 90’tych były klamki tego typu, że wkładało się rękę tylko od dołu. Moim zdaniem to kwestia przyzwyczajenia. A ich plusem jest to, że kobiety z toną pierścionków itp. na palcach przestaną w końcu rysować wnękę :8)

Opublikowano
Rysować wnękę może będą mniej ale jak się paluszki ześlizgną po tej klamce to urwany paznokieć murowany. Wszyscy wiemy co to oznacza :shock:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.