Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, pacjent e39 530d 05.1999r.

Postanowiłem jakiś czas temu wymienić kierownice (zdjęcie 1) na serducho z multifunkcją, (zdjęcie 2) która aktualnie jeszcze nie działa, a że mam teraz trochę więcej wolnego czasu postanowiłem się wreszcie za to wziąć :D . Prześledziłem kilka tematów na forum i znalazłem informacje jak to *prawie* powinno wyglądać w moim przypadku, ponieważ instrukcje dołożenia multifunkcji w tym roczniku, dotyczą jedynie zmiany kierownicy bez multifunkcji na kierownice czteroramienną z multifunkcją przy poduszce (wychodzą z niej dwie wtyczki), a z kierownicy na zdjeciu nr 2. wychodzą trzy (poduszka, sterowanie radiem, tempomat)

I tutaj moje pytanie:

Czy ktoś kiedykolwiek ogarniał podobny temat i byłby w stanie podzielić się informacją jak to zrobić, żeby to miało ręce i nogi? Ew. jakby ktoś miał chociaż rozpiskę za co odpowiadają konkretne przewody z wtyczek od sterowania radiem i tempomatu.

Za wszystkie informację i porady z góry dziękuję ❤

Pozdrawiam.



a9daf7811a71452cmed.jpg

9623ce25711d3d1dmed.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jaki typ taśmy masz pod kierownicą? Obie poduszki są dwunabojowe? Zdjęcia wtyczek jakie masz przy serduchu.

Zdemontuje poduszkę i porób zdjęcia tego co tam masz.

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.