Skocz do zawartości

Konwersja USA - EU kodowanie Esys


royal90

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, szybkie pytanie, czy jak chce zmienić idrive na Europę to w Esysie wystarczy odnaleźć i edytować AREA CODE w FA na dwójkę czy tzreba jednak dodać w VO (lista wyposażenia) te parametry: S698A Area-Code 2 for DVD i S8A1A Language version Polish.


Bo widzę że to tzreba rozróżnić. Jest kodowanie w poszczególnych sekcjach FA i jest lista rzeczy które można ewentualnie dodać do FA i tego całego salapa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ocho, widzę tłum by odpowiedzieć. Każdy tlyko liczy na "dawaj do mnie chętnie pomogę (za opłatą)"


To może ja sam pomogę dla innych skoro tutaj same cwaniaki. Chociaż nie udało mi się całkowicie uporać z problemem bo po zmianie AREA DVD na code 2 czyli Europę nic to nie dało. Na liście ani polskiego języka ani nie zmieniło na Polski. Udało mi się zmienić w SALAPA kod 697 czyli USA na 698 czyli Europę. Też nic. Zacząłem próbować kodować to się okazało że mam za stare PSdZData i nie mogę kodować poszczególnych modułów.


Kupiłem więc bimmercode. Wyszukałem frazę Language i wszędzie gdzie się da dodałem Polski lub aktywowałem. Po tych zabiegach pojawił się wreszcie w iDrive ale po wybraniu języka nic. Angielski dalej.


Dopiero na ruskim (chyba) forum znalazłem że tego nie zmienia się ani w HU_CIC, ani HU_NBT, tylko w KOMBI -> 3008 PIA_Einheiten. Tam wybrałem odpowiednią wartość dla Polski i cyk działa wsyztsko po polsku. Jesczce tylko mapy Europę wgrać (BEZPŁATNIE) i będzie cacy


łaski bez :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Właśnie tak zrobiłem zamieniłem 853 na 8A1 radio US i satelitarne czyli 645 i 655 zostawiłem. Nie usuwałem nawet. 697 na 698, a jeszcze muszę dodać 8AT bo nie ma żadnej instrukcji w iDrive :P tlyko nie wiem czy te 8AT to chodzi o cyfrową czy o książkę w schowku.


Ps. Nikt ci tego nie potwierdzi bo ten kto się zna bierze za to kasę, to po co ma sobie w piszczel kopać i instrukcje na neta dodawać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Właśnie tak zrobiłem zamieniłem 853 na 8A1 radio US i satelitarne czyli 645 i 655 zostawiłem. Nie usuwałem nawet. 697 na 698, a jeszcze muszę dodać 8AT bo nie ma żadnej instrukcji w iDrive :P tlyko nie wiem czy te 8AT to chodzi o cyfrową czy o książkę w schowku.


Ps. Nikt ci tego nie potwierdzi bo ten kto się zna bierze za to kasę, to po co ma sobie w piszczel kopać i instrukcje na neta dodawać

 

Kolego, wyluzuj trochę bo się tu napinasz nie wiem po co. Może po prostu nikomu się nie chce po raz kolejny pisać tego samego. Informacji w necie jest mnóstwo, a Ty pytałeś o kompletne podstawy. A może ktoś kto wie nie trafił na ten temat. Ty od razu walisz pretensje do całego świata i oceniasz z góry ludzi. Po zakich tekstach, to zapewniam Cię, że mało kto ma ochotę pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, wyluzuj trochę bo się tu napinasz nie wiem po co. Może po prostu nikomu się nie chce po raz kolejny pisać tego samego. Informacji w necie jest mnóstwo, a Ty pytałeś o kompletne podstawy. A może ktoś kto wie nie trafił na ten temat. Ty od razu walisz pretensje do całego świata i oceniasz z góry ludzi. Po zakich tekstach, to zapewniam Cię, że mało kto ma ochotę pomóc.

Nie nie napinam się właśnie, tu wszyscy są nastawieni na zarabianie, a myślałem że forum jest właśnie od pomagania. Informacji może i jest mnóstwo ale nie ma całego zestawienia w jednym, nie wspominając o brakach w polskich forach przez właśnie takie nastawienie.


Zatem ciekaw jestem ilu chętnych pomoże mi dodać pokrętło regulacji wysokości święcenia w zwykłych lampach H7. W USA nie ma regulacji a włącznik świateł nawet nie posiada tego pokrętła. Teraz mam lapmy europejskie silniczki są w środku, włącznik ma regulacje a nie działa. Jak to rozwiązać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Tu generalnie mało kto zagląda. F25 chyba nie jest zbyt popularne w Polsce. Zobacz jak jest mało tematów i wypowiedzi.


Musisz poprowadzić 4 kable do lamp z modułu FRM o ile dobrze pamietam. Robiłem to kiedyś, ale z 5 lat temu. Trudno żeby Ci silniczki działały, skoro nie ma przewodów, które dadzą im prąd. W ścianie grodziowej są specjalnie przygotowane miejsca do przebicia się z kablami (tam obok głównych wiązek są takie wypusty w gumie). Tylko pamietaj aby to dobrze zabezpieczyć przed dostawaniem się wilgoci.


Będziesz miał też problem z zakodowaniem tych lamp, ponieważ automatyczne kodowanie na Europę, spowoduje problem z długimi światłami albo dziennymi, nie pamiętam już dokładnie. Trzeba to robić ręcznie, ale nie jest to proste, bo nie ma tam konkretnych komend, które sobie przestawiasz włącz/wyłącz, jak w wielu innych parametrach.


PS. I nie dziw się, że ludzie nie chcą pomagać za darmo, bo często sami musieli spędzić długie dziesiątki albo setki godzin na nauce, próbach itd. Są rzeczy banalne, które łatwo znaleźć w necie, ale sa też bardziej skomplikowane, za które po prostu trzeba zapłacić. Nie wiem czemu Cię to tak złości. Nie wiem czym się zajmujesz w zyciu, ale czy Ty wykonujesz swoją pracę za darmo dla obcych ludzi? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...
W dniu 7.10.2022 o 13:26, royal90 napisał(a):

Nie nie napinam się właśnie, tu wszyscy są nastawieni na zarabianie, a myślałem że forum jest właśnie od pomagania. Informacji może i jest mnóstwo ale nie ma całego zestawienia w jednym, nie wspominając o brakach w polskich forach przez właśnie takie nastawienie.

 

Zatem ciekaw jestem ilu chętnych pomoże mi dodać pokrętło regulacji wysokości święcenia w zwykłych lampach H7. W USA nie ma regulacji a włącznik świateł nawet nie posiada tego pokrętła. Teraz mam lapmy europejskie silniczki są w środku, włącznik ma regulacje a nie działa. Jak to rozwiązać?

Jesteś pewien, że nie ma regulacji wysokości świecenia automatycznej? Ja mam co prawda ksenony, ale jest czujnik przechyłu przy obu kołach. Jak tył siądzie z powodu ilości bagażu, czujnik powoduje przestawienie wysokości świecenia. Może przy zwykłych lapmach też tak to działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.