Skocz do zawartości

(BMW G12 Opada lewy przod zawieszenia)


Dom inic

Rekomendowane odpowiedzi

Po kilku dniach opada mi lewy przod .

Bardzo wolno opada,po 2 dniach juz widac ze opadl.4-5 dni to juz lezy.

Co moze byc przyczyna?Domyslam sie ze moze nieszczelnosc w miechu.

Jak to sprawdzic.Bo poducha jest chyba oslonieta plastikowa oslona przeciw pylowa?

Psikalem woda z plynem ,ale nic nie widac zeby cieklo.

Czy jest mozliwe zeby sie uszkodzila poducha pod ta oslona?

Nie chce jej wyciac bo moze to nie miech.tylko przewody.

Jak ida te przewody sa gdzies łaczone po drodzedo kompresora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze nie ma nikogo na forum kto by znal temat?

Jest jakis przyzad zeby podlaczyc sie do przewodu od zaworu i nabic miecha.lub samego miecha.wykluczyl bym zawor rozdzielajacy powietrze do pozostalych kol.

Czy wogole moge sobie od tak odlaczyc przewod ktory chcem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Psikalem woda z plynem ,ale nic nie widac zeby cieklo.

 

Czasami trudno dostrzec mini bąbelki mając poduchę wyjętą i pod wodą.

No i musi być rozwinięta....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam podobny przypadek. Po miesiacu stania na parkingu przod opadl calkiem. Po uruchomieniu auta podniósł sie, zadnych bledow, zrobiona od razu trasa 250km bez zadnych problemow. Po zgaszeniu auta prawy przod opada praktycznie od razu. Gdy chce podniesc cale auto przyciskiem to dioda caly czas miga i ewidentnie prawy przod ma z tym problem. Czy do wymiany amor lub obydawa z przodu czy gdzies indziej szukac przyczyny?

Ktos mial doswiadczenie z firma LIMAK i ich regenerowanymi amortyzatorami w G12/G12? W mercedesie robia dobra robote.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam poduszki limaka w e53, jedna się przetarła bo była krzywa, zrobili cenę na nową ale trzeba było zapłacić. Tak to zrobione 50tyś i jest ok
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogarnięte. Prawy przód nie trzymał juz wcale, a lewy zaraz by puścił. Zregenerowane całkowicie w LIMAK. Poza tym już ciekły. Zobaczymy jak będzie po jakimś czasie. Koszt wszystkiego mniejszy niż jeden nowy amor w aso po rabatach. Auto uziemione na 3 dni ze wzgledu na wysylki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Jezeli masz jakiekolwiek cisnienie w miechu to odkrecasz delikatnie az bedzie syczec. Jak zejdzie cale cisnienie to odkrecasz przewod i wymieniasz amor, przykrecasz przewod i zrobione. Musisz tylko przed wymiana wylaczyc samopoziomowanie przytrzymujac przycisk od podnoszenia zawiasu przez chyba 7-8s. Jak juz wymienisz i poskladasz wszystko to przed uruchomieniem, na wlaczonym zaplonie powtarzasz procedure z przyciskiem. Odpalasz auto i czekasz az sie podniesie. Nastepnie krótka jazde zeby wszystko sie zaadoptowalo i zrobione. Jak dajesz do regeneracji to zrobod razu pelna regeneracje. Ja po 120k km ja wsadzilem po pelnej regeneracji to roznica jest kolosalna. Zapomnialem jaki byl komfort na samym poczatku jak auto bylo nowe.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz wymienic tylko uszkodzony miech albo wymienic miech i zregenerowac amortyzator. Ja po 5 latach i 120k przebiegu zrobilem pelna regeneracje amortyzatora z wymiana miechu. Po rozebraniu amory juz ciekly. Dostalem amory po pelnej regeneracji z LIMAK. Komfort, wybieranie nieruwnosci wrocilo do czasow jak samochod byl nowy. Poprostu po tylu latach i przebiegu czlowiek sie przyzwyczail to "zuzytych" amorow. Kwestia jaki jest wiek i przebieg Twojego auta. Moze wystarczy wymienic tylko miech.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zrobił od razu dwa. Może być tak, ze za chwile padnie drugi. U mnie jeden był kompletnie dziurawy, a drugi jeszcze trzymał. Wysłałem obydwa do regeneracji. Po rozebraniu okazało się, ze amory juz ciekły i zaraz poszedłby drugi miech. Zrobiłem pełną regeneracje obydwu i mam spokój. Koszt regeneracji obydwu wynosi mniej niż jeden nowy po rabatach. Kiedyś w X5 wystrzelił mi jeden miech. Kupiłem jeden nowy amor i wymieniłem tylko jeden. Dosłownie jak samochód wyjeżdżał z warsztatu, ze stanowiska to wystrzelił drugi wiec jak dla mnie jak z jednym coś się dzieje to drugi zaraz tez trzeba będzie robić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te amorki przez runflaty 20" mega sie zużywają.


Rozważałem po sprzedaży 740d zakup "tymczasowego" G11 przedlifta, aby "przeczekać" na nową 7mkę, jeździłem dwoma sztukami 120 tys i 150 tys km przebiegu, po przesiadce z auta która po 2 latach oddałem z przebiegiem 20k km to był dla mnie dramat, amorków (i z tym związanego komfortu serii 7) praktycznie już nie było. Najbardziej zaskoczyło mnie natomiast w tej z przebiegiem 150 tys km "rozjechane" siedzenie - normalnie siedziało się na plastikach, pianki nie było już praktycznie w ogóle "pod tyłkiem".


Na szczęście żona namówiła mnie na nową 750i - najlepsze BMW, jakie do tej pory miałem (nawet Mki nie dają tyle radości "w trasie", co 7mka, a o komfocie na podróż 500+km w M-ce można zapomnieć) :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.