Skocz do zawartości

M57 286km - uszczelniacze?


Qruczy

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem Panowie,

Mam takie pytanie, ostatnio zauwazylem podczas postoju leci niebieskawy dymek. Odma wymieniona 20tkm temu, turbiny regenerowane, jak zagladalem to brak luzow wzdluznych i poprzecznych. Dpf brak. Podczas jazdy nie widac nic z wydwchu jednak na postoju po minucie okolo zaczyna sie dymienie. Pomyslalem o uszczelniaczach zaworowych. Myslicie ze to one moga byc przyczyna? Druga sprawa czy idzie je wymienic bez zdejmowania glowicy? Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zajrzyj do IC czy nie kapie z niego olej, skoro turbiny regenerowane to wcześniej mogły trochę w niego wypluć i teraz ciągle się pozbywa tego oleju. Jak nie to, to pewnie pierścienie zapieczone od regulaminowych zmian oleju co 30k lub więcej jak wyobraznia pana Abrahima poniosła, lub jajowate cylindry od jazdy super hiper eko 1k-1.5k obrotów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam,

Ostatnio wymieniajac regulator napiecia wyjalem IC zeby do niego zajrzec. W rurach dolotowych owszem byly slady oleju jednak w samym coolerze oleju nie bylo, gdy go przechylilem i zostawilem zeby cokolwiek wycieklo, to oleju bylo kilka kropel. Wiec szukamy dalej, jakies pomysly Panowie? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.