Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Otóż ostatnio przypadkowo podczas ustawiania geometrii facet odkrył ze tylnie koło ma luz, łozysko było nie skrecone. Dokrecił je, ale od tego momentu zaczeły dochodzic z niego dosyc głosne piski i tarcie co zapewne jest spowodowane zuzytym łozyskiem. Byłem dzis u swojego mechanika, z juz kupionym nowym łozyskiem zapytac co i jak, no i niestety zmartwił mnie, poniewaz powiedział (bez rozkrecania wszystkiego, tylko "na oko"), ze jesli jedna z szalek juz była wczesniej zablokowana i tarła o powierzchnie na pieście na ktorej osadzone jest łozysko, to mogła wyrzeżbic tam rowki, co kwalifikuje ja takze do wymiany. Czy jest to mozliwe?? Bo z tego co czytałem tu na forum, to nikt nie miał dodatkowych problemow z wymianą łozyska gdy zaczynało piszczec, wystarczyła wymiana samego łozyska i juz. A tu takie sensacje, nie wydaje mi sie zeby łozysko permanentnie sie zablokowało i obracało na osi a nie na kulkach, bo przeciez wtedy czuc by to było podczas jazdy.

Zatem moje pytanie brzmi, czy cos takiego jest mozliwe, czy komus sie cos takiego stało kiedys ?? Moj mechanik ma tendencje do wyolbrzymiania niektorych rzeczy dlatego chciałbymk sie zorientowac w niezależnych żrodłach :)

Once you get locked in to a serious drug collection the tendency is to push it as far as

you can...

http://www.motostat.pl/user_images/2680/icon3.png

Opublikowano
Mi zrobiło rowek na powierzchni flanszy. Piasta w samochodzie była nie ruszona. Jeździłem dosyć długo z hałaśliwym łożyskiem. Tak więc jest to możliwe.
Opublikowano
Możliwe jest uszkodzenie zarówno wahacza jak i piasty koła ale cóż można powiedzieć jeśli się tego nie rozbierze. Po rozkręceniu patrzysz co jest do wymiany i dopiero jedziesz kupić. Niczego nie kupuj wcześniej poza łożyskiem bo nawet jakby kulki zaczeły pracowac (po wyłamaniu brzegów szalki zewnętrznej) po powierzchni wahacza to da się to przyszlifowac lekko szlifierką palcową. Jeśli mechanik ma rentgen w oczach i widzi co jest do wymiany to kupuj w ciemno.
Opublikowano
No i faktycznie, piasta była do wymiany :) Zrobił sie rowek jakis 1mm od zablokowanej jednej szalki łozyska :) Na średnicy jakies 2mm roznicy :) Ale nie było zle, wychaczylem piaste w bdb stanie za 50zł :)

Once you get locked in to a serious drug collection the tendency is to push it as far as

you can...

http://www.motostat.pl/user_images/2680/icon3.png

Opublikowano

ile Was kosztowala sama wymiana lozyska ?

 

bo moj mechanik powiedzial sobie 100zl za wymiane jednego tylnego lozyska , to duzo czy standardowa cena ?

Opublikowano
ile Was kosztowala sama wymiana lozyska ?

 

bo moj mechanik powiedzial sobie 100zl za wymiane jednego tylnego lozyska , to duzo czy standardowa cena ?

mój wziął 50zł

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.