Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, od pewnego czasu coś rozładowuje akumulator. Był wymieniony na nowy AGM 105ah zakodowany i dalej to samo. Wystarczy ze po nocy uruchamiam rano auto i pokazuje sie kominikat o nadmiernym rozladowania aku.


Błędy jakie mi pokazują po zeskanowaniu Bimmerlinkiem:


00 Junction box electronics

1 error

8020E8: Terminal 30F reset / shutdown


06 Allround-view camera

2 errors

800BDF: SV_L camera not taught

800BDA: SV_L camera not connected


10 Central gateway module

1 error

801C15: Failed to fall asleep at 30B


12 Motor electronics

1 error

288B00: Power management, quiescent current monitoring (Layer_AEPRUHVERL): Quiescent

current violation


56 Roof function centre

1 error

801A4A: Deactivation of IRS and inclination sensor via customer function


6D Seat module, driver, rear

1 error

8029B3: Control seat climate cushion: At least one fan in alarm state

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1 nowy znaczy nowy?

2 nowy również może się posypać

3 zakodowany ale czy na 100 % prawidłowo ?

4 inny tester a nie aplikacja

5 błędy sieje prawdopodobnie z powodu akumulatora

6 trzeba podpiąć miernik i po 30-45 min zobaczyć czy się usypia ew. szukać źródła poboru.

Podepnij pod ista a będziesz wiedział więcej

Opublikowano
ja bym się przyjrzał temu : "10 Central gateway module" - jak masz komfortowy dostęp to sprawdź czy wszystkie klamki działają prawidłowo. Często uszkodzona klamka zżera prąd i po nocy jest komunikat o nadmiernym poborze prądu.
Opublikowano
1 nowy znaczy nowy?

2 nowy również może się posypać

3 zakodowany ale czy na 100 % prawidłowo ?

4 inny tester a nie aplikacja

5 błędy sieje prawdopodobnie z powodu akumulatora

6 trzeba podpiąć miernik i po 30-45 min zobaczyć czy się usypia ew. szukać źródła poboru.

Podepnij pod ista a będziesz wiedział więcej

 

1. Nowy

2. Oddalem na gwarancji do producenta, byl sprawdzony i jest sprawny.

3. Zakodowany Bimmerlink, zapisała sie zmiana


Spróbuję z tym miernikiem, jaki jest pobór po uśpieniu.


Tak mi przyszło do głowy a czy moze to jest wina drugiego mniejszego aku od tylnej osi skrętnej?

Opublikowano
ja bym się przyjrzał temu : "10 Central gateway module" - jak masz komfortowy dostęp to sprawdź czy wszystkie klamki działają prawidłowo. Często uszkodzona klamka zżera prąd i po nocy jest komunikat o nadmiernym poborze prądu.

 

Wlasnie nie mam komfortowego dostępu, a też czytałem na forum ze ktoś miał taką przyczynę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.