Skocz do zawartości

GucioNDYN

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d 2007, E38 750i 1995

Osiągnięcia GucioNDYN

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Czyli turbo do regeneracji, nowy olej, filtr a układ wydechowy do jakiegoś przeczyszczenia?
  2. Dzięki za odpowiedź, jeżeli chodzi o gwizdanie to nie gwiżdże wcale. Może trochę dynamika spadła jezeli chodzi o przyspieszenie ale to minimalnie, może to ta mniejsza turbina siadła.
  3. Czy to siadająca turbina? nie była wymieniana od nowości.
  4. Dzień dobry, szukałem postów z podobnym symptomami ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi, pacjent to F10 535d 2013 rok, przebieg 270tys, objawy zaobserwowane od pewnego czasu: - okopcone wydechy - ubywa ok 200ml oleju na 1000km - zapocenia przy turbosprężarce W bimmerlink błąd: 27B900: Exhaust pressure upstream of the turbine, plausibility: Difference between measured and calculated exhaust pressure too low
  5. Wlasnie nie mam komfortowego dostępu, a też czytałem na forum ze ktoś miał taką przyczynę.
  6. 1. Nowy 2. Oddalem na gwarancji do producenta, byl sprawdzony i jest sprawny. 3. Zakodowany Bimmerlink, zapisała sie zmiana Spróbuję z tym miernikiem, jaki jest pobór po uśpieniu. Tak mi przyszło do głowy a czy moze to jest wina drugiego mniejszego aku od tylnej osi skrętnej?
  7. Cześć, od pewnego czasu coś rozładowuje akumulator. Był wymieniony na nowy AGM 105ah zakodowany i dalej to samo. Wystarczy ze po nocy uruchamiam rano auto i pokazuje sie kominikat o nadmiernym rozladowania aku. Błędy jakie mi pokazują po zeskanowaniu Bimmerlinkiem: 00 Junction box electronics 1 error 8020E8: Terminal 30F reset / shutdown 06 Allround-view camera 2 errors 800BDF: SV_L camera not taught 800BDA: SV_L camera not connected 10 Central gateway module 1 error 801C15: Failed to fall asleep at 30B 12 Motor electronics 1 error 288B00: Power management, quiescent current monitoring (Layer_AEPRUHVERL): Quiescent current violation 56 Roof function centre 1 error 801A4A: Deactivation of IRS and inclination sensor via customer function 6D Seat module, driver, rear 1 error 8029B3: Control seat climate cushion: At least one fan in alarm state
  8. Co myślicie o tej? 2011, 535d https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-seria-5-535d-bogate-wyposazenie-ID6Dinba.html
  9. GucioNDYN

    E38 750i nierówne obroty

    Panowie, E38 750i 1994 M73 nierówno przybiera obroty w zakresie 500-1000 potem już wkręca się bez zastrzeżeń. Silnik ma dobrą moc, przyspiesza w porządku. Na jałowym biegu, bez dodania gazu pracuje równo - bez wyjątku czy wrzuce D czy jest na N, dopiero jak zacznę delikatnie dodawać gazu, do 1000 obrotów wchodzi nie równo. Co to?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.