Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Jak w temacie. Gdy postawię moją becię na płaskiej i równej nawierzchni to linia nadwozia wznosi się w złą jak dla mnie stronę, czyli przód autka jest duużo wyżej niż tył. Zupełnie to psuje "view". Co może być przyczyną takiej postawy mojej beci.

 

Nie znam jej przeszłości gdyż niedawno ją kupiłem od gościa, który nie wiedział nawet na jakim oleju jeździł :jawdrop: Ryzyk, fizyk - zwracałem głównie uwagę na blachę i lakier.

 

Dodaję, że mam wrażenie skaczącego auta tzn. koła na dziurach (zwłaszcza w zakręcie) tracą kontakt z podłożem - zwłaszcza przód :mad2:

 

Co mam wymienić :?: amorki+sprężyny, same amorki, sworznie, tuleje, łączniki, WSZYSTKO :shock: :?: :?: :?: Aha, dodaję, że tłucze się na dziurach niemiłosiernie.

 

Jak zrobię fotkę to wkleję co by ułatwić Wam ocenę "wznoszącej się lini nadwozia"

 

Dzięki za ewentualne sugestie. :modlitwa:

www.ifp.pl

www.bmw-e30.pl

Opublikowano
podjedz na trzepak i za 20 pln poznasz prawde ;) jezeli tlucze sie wszysko to raczej komplecik sworzni,tuleji i amorkow przyniesie ulge...a na zly "view" pomoc moze tylko gleba :D
Opublikowano

Witam. Tak jak sam piszesz powodów może być mnóstwo: spręzyny, amorki itd. Ja bym ją wrzycił na rolki na stacji diag. i przynajmniej pokrutce bys wiedział co w zawieszeniu piszczy. Koszt jest napewno niższy niż wymiany w slepo całego zawiesszenia.

Pozdrwiam

Piotrek

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano

a jak wszystko z zawiasem ok, to znaczy, że komus pękła sprężyna z tyłu (często się zdarza) i wstawił obniżające - na tył, to banał - można sobie pod blokiem zrobić - im krótsze sprężyny, tym łatwiej wstawić

z przodem jest gorzej, bo trzeba wyciągać mcpersona i trzeba mieć ściągacze do sprężyn, więc już nie jest tak hop-siup

 

 

jednak z tego, co piszesz, to nie masz już amorków - wtedy właśnie auto skacze jak głupie, bo amory nie odbijają jak należy

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano

No to fura na koziołki i ogień :!: :wink:

 

Mam nadzieję, że poradzę sobie z wymianą padniętych elementów chociaż mechanik ze mnie żaden :mrgreen:

 

Po wypłacie robię zakupy i jak zdecyduję się na samodzielną naprawę to zrobię jakieś foto do działu "zrób to sam" - może komuś się przyda...

 

Czy w tej książce http://www.wkl.com.pl/oferta.php?kd=1&dzial=1&id=358 będzie coś w tym temacie :?: Miał ktoś z Was już z do czynienia z tym poradnikiem :?:

www.ifp.pl

www.bmw-e30.pl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.