Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, posiadam 528 w automacie, od sporego czasu zmagam się z błędem skrzyni, wchodzi w tryb awaryjnie, traci moc, na desce pojawia się żółta zębatka z wyrzyknikiem. Zaczęło się od błędu czujnika położenia walka, takie też były objawy, falowanie obrotów, problemy z odpalaniem itp. Kilka razy został zmieniany na zamienniki aż w końcu któryś zaczął działać (wiem że nie trawią zamienników).

Działała dłuższy czas a teraz znowu Inpa pokazuje błąd 65 i 83. Oba jako błąd sporadyczny, natomiast auto w dalszym ciągu łapie awaryjke, falują obroty. Ostatnio po jeździe na mieście została pod sklepem i nie chciała odpalić. Krecila ale bez skutków. Wróciłem po nią za 3godziny jak wystygła i odpaliła bez problemu. Pytanie gdzie szukać problemu dalej? Czy znowu wymienić czujnik walka + czujnik wału który jescze nie był wymieniany? czy szukać gdzieś indziej?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Silnik na pojedynczym czy podwójnym vanosie? Wiązkę między sterownikiem a silnikiem sprawdzałeś? Zobacz wtyczki na sterowniku silnika czy nie są zaśniedziałe i bezpieczniki obok sterownika. Pomijam fakt że zamienniki nie działają, niektóre tylko udają że działają.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pokaż te błędy odczytane w inpa, jaki masz czujnik?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zacznij od wymiany czujnika położenia wałka ssącego.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
tak jak pisałem, był wymieniany trzy razy, chwilę podziałał i znowu to samo. Kupić ori i nie bawić się w zaminniki?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak, ewentualnie ori używkę w okolicy tak żeby u sprzedającego założyć do auta i zobaczyć czy działa.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano
to jest kwestia temperatury, na zimnym nie ma żadnych błędów dopero po dłuższej jeździe po mieście gdzie jest częste hamowanie i ruszanie zaczyna wyświetlać błąd na desce i błędy pod kompem. Także żeby sprawdzić czy działa trzeba się trochę przejechać
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli chodzi o ori to albo działa albo nie dziala, wkładasz do auta, kasujesz błędy, odpalasz, przygazujesz, zgasisz, odpalisz sprawdzisz błędy. Jak nie ma błędu czujnika wałka to nie będzie. Z zamiennikami jest właśnie tak jak piszesz, błędy wyskakują losowo a sygnał generowany przez zamiennik nie jest idealny.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co do trybu awaryjnego skrzyni to jest on spowodowany błędami silnika.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.