Skocz do zawartości

nieszczelny dolot


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj z przerazeniem stwierdzilem, ze rura dochodzaca do przepustnicy jest peknieta...

zakladam, ze autko jezdzilo tak max miesiac (~1200 km)

jakie moga byc powiklania?

czy moglo to doprowadzic do wiekszego spalania (w ciagu tego miesiaca zaczelo brac 0,5 - 1 l wiecej)?

Auto to 316 compact (M43) z 97r.

z gory dzieki za odpowiedz

 

pirek

Opublikowano

Spalanie do gory, i moze zauwazyles ale silnik mogl nierowno pracowac, obroty ci nie falowaly?! nic po za tym nie musialo sie stac wiec si enei martw

http://img314.imageshack.us/img314/9448/pawlazdjecia012fa6.th.jpg

Opublikowano

nic nie falowalo, silnik pracowal rowno,

powiedzmy, ze nie robil nic co moglo wywolac moja obawy co do jego pracy :)

 

ile moze kosztowac taka rurka?

jutro bede musial sie wybrac na gielde, co by taka kupic :/

Opublikowano
Tydzień temu wymieniłem u siebie taką rurkę dałem 120zł za oryginał. Objawy miałem takie same jak ty czyli wzrost spalania i nic pozatym się nie działo.
BMW forever!!!
Opublikowano
na allegro były gdzieś po 85zł tylko pewnie jakieś rzemiosło. Ja kupiłem używaną orginalną na szrocie za 50zł jak nówka. :)
Opublikowano
Tylko dobrze by było zresetować błędy na komputerze bo czasem po takiej nieszczelności wyskakuje błąd przepływomierza i czasem sondy lambda (dlatego autko więcej pali) ale nie zawsze tak jest. Jeśli wyskoczył błąd to sama wymiana może nie pomóc bo komputer nadal ma informacje o awarii zapisaną.
BMW forever!!!
Opublikowano

normalnie kocham auta z inteligencja wieksza, niz od nich wymagam ...

 

pojezdze chwilke i jesli nie wroci do normy, to zainteresuje sie podpieciem do kompa

Opublikowano

no i dalej brzydko ...

przy spokojnej jezdzi wrocław -> głogów -> wrocław auto spalilo 7,2l/100km, wczesniej mozna bylo ~ 6,5 z klima ...

 

czyli co, reset kompa ?

Opublikowano

ale czy restet kompa coś da ???

chodzi mi o reset poprzez odłączenia akumulatora itd ... tak jak to jest opisane w temacie "Prawidłowy reset DME w E32" dział ZRÓB TO SAM

 

jeżeli ma sie np:

uszkodzona sonde albo przepływomierz powietrza, komputer wyłapuje awarię i wchodzi w awaryjny tryb pracy zapisując błąd

 

co się dzieje po usunięciu usterki , wymiany przepływki czy też sondy ???

 

czy komputer wchodzi samodzielnie spowroten na normalny tryb pracy silnika, zapisując tylko że coś było nie tak , czy nadal pracuje w trybie awaryjnym ??? i błędy skasować trzeba poprzez komputer ???

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.