Skocz do zawartości

Różnice w konstrukcji foteli elektryczne/manualne


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Chyba mam krzywy fotel kierowcy. Na oko nie widac ale jakos krzywo sie siedzi. Nie wiem jeszcze co jest popsute ale chcialbym wiedziec z czego moge dobierac czesci. Fotele mam elektryczne komforty z 'lamanym' oparciem. Fotel kierowcy pasazera sa symetryczne pomijajac plastiki? Stelaz z manuala pasuje do elektryka?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Stelaże są inne niż w manualu, nie ma szans. Może krzywo pracuje, bo któraś linka się wysunęła, dość częsty i znany problem.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Moderatorzy
Opublikowano
...któraś linka się wysunęła, dość częsty i znany problem.

Tak 100%. Trzeba wyciąć z krótszych linek około 1 cm pancerza, bo puchną wraz z wiekiem i się wydłużają.

Opublikowano

W elektrycznym sa jakies linki?


A pasazera do kierowcy cos pasuje?

Skoro juz sis za to biore to zmienilbym zmeczone gabki

Przedliftowe a poliftowe sa takie same?

Dodam jeszcze ze przy przesuwaniu przod/tyl cos mocno stuka.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Naprawiałem u siebie w poliftach, nie wiem co jest w przedlifcie.


W elektrycznym fotelu są stalowe linki, które się obracają w teflonowych (?) pancerzach, osobno na prawą i lewą stronę. Trzeba wyjąć fotel, odnaleźć krótsze linki, bo z nimi jest problem, od pochylania oparcia i podnoszenia siedziska. Być może przeskakuje któraś linka, bo ledwo już łapie i może to stuka.

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=388017&hilit=+fotel


Zamieniałem fotele prawy/lewy miejscami. Jeśli prawy masz OK to myślę, że warto zamienić.

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=385571&hilit=+fotel


Jak potrzebujesz jeszcze jakichś szczegółów do poliftów to pytaj :)

  • Moderatorzy
Opublikowano
Tak, to są te silniki. Wykręcasz tylko mocowanie pancerza z jednej strony, tej z krótszą linką. Wysuwasz linkę, skracasz pancerz gdzieś mniej więcej na prostym odcinku, wsuwasz linkę z powrotem, regulujesz zapinając we wkrętarkę, aby położenie było równe z prawej/lewej strony i przykręcasz do silnika. U mnie działa już drugi rok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.