Skocz do zawartości

BMW E87 118 d 2.0 Diesel - Kreci nie odpala , Blad 4b90


pezet95

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie , mam taki problem, otoz wczoraj kupilem auto BMW e87 118d . Dwu litrowy Diesel Bodajze jest to silnik M47 2006r.

Problem polega na tym, ze auto nie pali , kreci , ale nie pali , na Easy Starcie normalnie pali .

Po podlczeniu pod inpa wyskakuje jeden blad " 4b90 " Podobno ten blad wyskakuje gdyz cisnienie paliwa przy starcie jest zbyt niskie .


Sprawdzalem pompke w Baku ( wyjalem podlaczylem pod 12 V dziala )

Wlozylem spowrotem . Odkrecilem przewod metalowy od wtryskiwacza , zeby zobaczyc czy leci paliwo , paliwo leci ale bardzo slabo .


Wyjalem bezpiecznik od pompki - wtedy paliwo nie leci w ogole czyli na moj rozum pompka w baku dziala .

Filltr paliwa zmieniony na nowy - Dalej nie pali .


AA i wracajac do tego ,ze leci malutkie cisnienie z przewodu metalowego z szyny CR , jest to mozliwe, ze padla pompa Wysokiego Cisnienia?

Mozna jakos ja sprawdzic bez wyciagania na stol ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa progowa (jeśli jest, nie wiem dokładnie jak w tym modelu) u mnie był objaw ten sam jak padła, zero reakcji mogłem kręcić w nieskończoność i nie załapała. Wejdź pod auto i po stronie kierowcy pod nogami jest, w progu, zdejmij przewód paliwowy z niej i przekręć zapłon na 1, powinna lekko buczeć i pompować mocnym strumieniem paliwo-jak nie pompuje to do wymiany
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada praktycznie tak samo, z ta różnica ze jest podpięta do niej wtyczka a sama pompa połączona jest z filtrem krótkim odcinkiem przewodu, jak spojrzysz na to od spodu wyglada jakby były dwa filtry jeden za drugim. Ja u siebie niedawno wymieniałem drugi raz, pierwszy przy 150kkm i drugi przy 400kkm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To nie e46 czy e39 . Tu nie ma pompy progowej . To co tam widzicie to jest filtr paliwa z podgrzewaczem . Pompa wstępna jest w baku . Jest o zmiennej wydajności i ma swój sterownik chyba pod kanapą nazwany EKP .


Nie odpala bo :

-pompa wstępna zdechła lub ,

-pompa CR umarła lub sterowanie .

-któryś wtrysk padł i całe ciśnienie leci na przelew . 4 wężyki plus menzurki i próbujemy odpalić i jak wyleci zaraz z jednego to wymiana wtrysku .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wyszlo, ze jeden dawal na przelew, rozrkrecilem mu koncowke , i byl w pozycji zablokowanej, wszystko w srodku karcherem przemylem pod cisnieniem, teraz ta igla z latwoscia wychodzi i wchodzi,a wczesniej nie dalo sie jej prawie wyjac .



Jaka wartoscia sie dokreca wtryski? niby na TIS pokazuje 23 nm


https://scontent.fbhx1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/s2048x2048/250762418_1020257198708034_1384333039911627604_n.jpg?_nc_cat=107&ccb=1-5&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=yGnWxsUFHcsAX9KaLPQ&_nc_ht=scontent.fbhx1-1.fna&oh=cbad60f159e990077b3ca7ac4f41d5c2&oe=61A2076A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.