Skocz do zawartości

Lolek257

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e71 35d

Osiągnięcia Lolek257

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Z tego co zdążyłem się dowiedzieć: -jeden mechanik mówił ze są identyczne i pasują plug&play -drugi mechanik mówił ze różnią się miska olejowa i osłona rozrządu(?) Czyli ostatecznie niczego się nie dowiedziałem i kupiłem silnik z e87 żeby nie ryzykować, ale informuje gdyby ktoś był w takiej sytuacji jak ja i miał to pytanie to dzięki temu wątkowi niczego się nie dowie :mrgreen:
  2. Wyglada praktycznie tak samo, z ta różnica ze jest podpięta do niej wtyczka a sama pompa połączona jest z filtrem krótkim odcinkiem przewodu, jak spojrzysz na to od spodu wyglada jakby były dwa filtry jeden za drugim. Ja u siebie niedawno wymieniałem drugi raz, pierwszy przy 150kkm i drugi przy 400kkm
  3. Pompa progowa (jeśli jest, nie wiem dokładnie jak w tym modelu) u mnie był objaw ten sam jak padła, zero reakcji mogłem kręcić w nieskończoność i nie załapała. Wejdź pod auto i po stronie kierowcy pod nogami jest, w progu, zdejmij przewód paliwowy z niej i przekręć zapłon na 1, powinna lekko buczeć i pompować mocnym strumieniem paliwo-jak nie pompuje to do wymiany
  4. Witam, czeka mnie wymiana silnika w e87 2.0d 163 i w związku z tym mam pytanie… oznaczenie 204d4 po vinie wychodzi m47n2, na oku mam silnik o tej samej mocy i oznaczeniu, po vinie to samo tylko silnik z vinu jest z e61 i tu moje pytanie czy ten silnik podejdzie bez problemu? Nie ma żadnych różnic?
  5. Dosyć długo tu nie zaglądałem, objawy są nadal, dodatkowo widzę ze często końcówki wydechu są czarne od sadzy, przy wciśnięciu gazu w podłogę chmura czarnego dymu, turbina gwiżdże moim zdaniem nienaturalnie głośno. Myślałem ze to powoli koniec turbiny ale z tego co widzę od wymiany do wymiany nie ubywa nic oleju...
  6. Witam. Niedawno zauważyłem że samochod sporadycznie, raz na jakiś czas podczas jazdy zaczyna dymić na biało/niebiesko. Dzieje się tak tylko czasami i tylko po odjęciu gazu na spadku obrotów, pojawia się wrecz chmura dymu, zauważyłem że pojawia się to jednoczesnie z przeciągnięciem obrotów i szarpnięciem przy zmianie biegu 3 na 4. Po przejechaniu kilku km objaw ustępuje i wszystko wraca do normy, przez pare dni bez problemu szarpania i dymienia. Miał ktos może podobny problem i wie co to moze być? Pacjent x6 3.0d 286km
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.