Skocz do zawartości

BMW E87 118 d 2.0 Diesel - Kreci nie odpala , Blad 4b90


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie , mam taki problem, otoz wczoraj kupilem auto BMW e87 118d . Dwu litrowy Diesel Bodajze jest to silnik M47 2006r.

Problem polega na tym, ze auto nie pali , kreci , ale nie pali , na Easy Starcie normalnie pali .

Po podlczeniu pod inpa wyskakuje jeden blad " 4b90 " Podobno ten blad wyskakuje gdyz cisnienie paliwa przy starcie jest zbyt niskie .


Sprawdzalem pompke w Baku ( wyjalem podlaczylem pod 12 V dziala )

Wlozylem spowrotem . Odkrecilem przewod metalowy od wtryskiwacza , zeby zobaczyc czy leci paliwo , paliwo leci ale bardzo slabo .


Wyjalem bezpiecznik od pompki - wtedy paliwo nie leci w ogole czyli na moj rozum pompka w baku dziala .

Filltr paliwa zmieniony na nowy - Dalej nie pali .


AA i wracajac do tego ,ze leci malutkie cisnienie z przewodu metalowego z szyny CR , jest to mozliwe, ze padla pompa Wysokiego Cisnienia?

Mozna jakos ja sprawdzic bez wyciagania na stol ?

Opublikowano
Pompa progowa (jeśli jest, nie wiem dokładnie jak w tym modelu) u mnie był objaw ten sam jak padła, zero reakcji mogłem kręcić w nieskończoność i nie załapała. Wejdź pod auto i po stronie kierowcy pod nogami jest, w progu, zdejmij przewód paliwowy z niej i przekręć zapłon na 1, powinna lekko buczeć i pompować mocnym strumieniem paliwo-jak nie pompuje to do wymiany
Opublikowano
Wyglada praktycznie tak samo, z ta różnica ze jest podpięta do niej wtyczka a sama pompa połączona jest z filtrem krótkim odcinkiem przewodu, jak spojrzysz na to od spodu wyglada jakby były dwa filtry jeden za drugim. Ja u siebie niedawno wymieniałem drugi raz, pierwszy przy 150kkm i drugi przy 400kkm
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To nie e46 czy e39 . Tu nie ma pompy progowej . To co tam widzicie to jest filtr paliwa z podgrzewaczem . Pompa wstępna jest w baku . Jest o zmiennej wydajności i ma swój sterownik chyba pod kanapą nazwany EKP .


Nie odpala bo :

-pompa wstępna zdechła lub ,

-pompa CR umarła lub sterowanie .

-któryś wtrysk padł i całe ciśnienie leci na przelew . 4 wężyki plus menzurki i próbujemy odpalić i jak wyleci zaraz z jednego to wymiana wtrysku .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zeskanuj innym kompem i zobacz czy jest polaczenie z modulem EKP, znajduje sie pod prawym oparciem kanapy.
Opublikowano

Zeskanowalem Ista .


EKP na zielono swieci, pompka pompouje 2,8/3l na min .


Cisnienie na listwie jak krece jest okolo 25-30 bar , powinno byc ponad 300

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wężyki i menzurki i patrzysz jak bardzo ucieka przelewami paliwo . to wersja easy . albo same wężyki tylko przeźroczyste tylko tak po pół metra na każdy wtrysk .
Opublikowano

No i wyszlo, ze jeden dawal na przelew, rozrkrecilem mu koncowke , i byl w pozycji zablokowanej, wszystko w srodku karcherem przemylem pod cisnieniem, teraz ta igla z latwoscia wychodzi i wchodzi,a wczesniej nie dalo sie jej prawie wyjac .



Jaka wartoscia sie dokreca wtryski? niby na TIS pokazuje 23 nm


https://scontent.fbhx1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.15752-9/s2048x2048/250762418_1020257198708034_1384333039911627604_n.jpg?_nc_cat=107&ccb=1-5&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=yGnWxsUFHcsAX9KaLPQ&_nc_ht=scontent.fbhx1-1.fna&oh=cbad60f159e990077b3ca7ac4f41d5c2&oe=61A2076A

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.