Skocz do zawartości

[E53] Szarpnęło i zablokowało koła


Altaro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wczoraj odebrałem auto z montażu gazu. Od początku coś było nie tak, auto nie jechało tak jak powinno, gdy zjeżdżałem z autostrady, przy prędkości okoł 80km/h autem szarpnęło jak cholera, gaz się odłączył. Pojechałem jeszcze 200m ale auto miało bardzo duże opory w jeździe. Jak już stanąłem to auto nie ruszyło. Zachowuje się jakby było w pozycji P. wszystkie koła zblokowane. Laweta i heja. Co myslicie? co padło?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne bo ponoć dyfry z diesla były awaryjne. Dawało jakieś sygnały wcześniej?


A jak nożna dawać do 4.4 dyfer z 3.0? Normalnie, przecież tam masz wszystko, nie tylko dyfer, takie jak w 3.0. Jeśli producent przewidział obciążenie z 4.4 to po co robić 10 wersji, tym bardziej ze moment obrotowy benzyny 4.4 nie jest jakis powalający.


PS: tam nie ma mostu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, myślisz, że to przejdzie?

Źle wyregulowany gaz spowodował uszkodzenie dyfra :-) Trochę daleko jest jedno od drugiego… Dziwi mnie, że ten dyfer zjadło. Tam nie takie szarpnięcia następują podczas jazdy. Duże prawdopodobieństwo, że łożyska były mocno zużyte i zrobił się nadmierny luz pomiędzy atakiem a talerzem.

Kiedyś czytałem o dyfrach w e53 i ludzie pisali, że zamieniają kiepskie dyfry od diesla na te od benzyny bo są trwalsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, myślisz, że to przejdzie?

Źle wyregulowany gaz spowodował uszkodzenie dyfra :-) Trochę daleko jest jedno od drugiego… Dziwi mnie, że ten dyfer zjadło. Tam nie takie szarpnięcia następują podczas jazdy. Duże prawdopodobieństwo, że łożyska były mocno zużyte i zrobił się nadmierny luz pomiędzy atakiem a talerzem.

Kiedyś czytałem o dyfrach w e53 i ludzie pisali, że zamieniają kiepskie dyfry od diesla na te od benzyny bo są trwalsze.

Tak, pisałem o tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Znalazlem gościa który sprzedaje masę dyfrów na olx do BMW. Przed sprzedażą rozbiera jest diagnozuje i uszczelnia na nowo. Wysyła suche. Dałem 650 zł i chodzi super. Oryginalny nowy kosztuje 15k więc nie było mowy o takiej opcji. Przełożenie 4.10 oczywiście i po sprawie. Za naprawdę zapłacilem w sumie 650 dyfer 800 wymiana i 50zl olej, 200 zł Złoczew gumowe i po sprawie. Z rozmowy zrozumiałem że może jakieś inne dyfry warto było wkładać ale widzę że mówimy o jednym i tym samym. Oprócz kolegi wyżej który pisze mi o dieslach na przełożeniu bodajże 3.70?. W każdym razie sprawa zakończona i wszystko super.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.