Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam


Czyściłem ostatnio bak więc spuszczałem paliwo z obu komór. Zatankowałem za stówkę i dzisiaj mając około 12 l w baku autko zgasło.

Test nr 6 pokazuje że w lewej komorze jest 0.5 l a prawej 11,5..Wiec to chyba nie pompa? A może w zbiornikach powinno być po równo paliwa? Znam zasadę działania pompy i przelewu ale to zazwyczaj przy awarii pompy zostaje paliwo w lewej komorze. pacjent to 530d z 2002r. :)

Opublikowano
Zawsze myślałem że to z lewej powinno przelewać do prawej tam gdzie pompa :roll: Wlałem 5l do lewej Komory przez otwór pod siedzeniem i auto chodzi, a raczej chodziło. Przejechałem się kawałek i znowu zgasło. Test pokazuje że całe paliwo jest w prawej a w lewej zostaje 0.5l.czyli przelało z lewej do prawej I gaśnie. Nie czaje o co chodzi :mad2:. Jak odpalam na płaka to widać że chodzi pół na pół z powietrzem (przez wężyk pod maską to widać) :duh:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pompę wyjmowałeś? Trafiłeś dokładnie na swoje miejsce?
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Moderatorzy
Opublikowano
Zawsze myślałem że to z lewej powinno przelewać do prawej tam gdzie pompa

Tak, masz rację, mój błąd.

 

Zalany do pełna, nie odpala już w ogóle :mad2:

Musisz sprawdzić jakie masz ciśnienie wstępne paliwa.

Opublikowano
Nie mam niestety dostępu do kompa, na zapłonie słychać że w progu brzęczy ale w kanapie z tyłu cisza, (wcześniej od czasu do czasu było słychać chupotanie) zdjąłem wężyk pod maską z filtra i jakiekolwiek ciśnienie tworzy się po dłuższej chwili. Ale zatkanie palcem nie stanowi problemu :mad2:
  • Moderatorzy
Opublikowano

Według mnie to nie działa pompa w baku. Progowa jakoś dawała rade dopóki się układ nie zapowietrzył. Sprawdź czy w ogóle dochodzi tam prąd. Tylko nie zrób zwarcia, bo chcielibyśmy dowiedzieć się co było powodem usterki :twisted2:

 

Nie mam niestety dostępu do kompa.

Napraw ten błąd :)

Opublikowano

Albo zatarles p0mpe w baku bo pracowała na sucho nie mając paliwa w prawej komorze.


Pompka przelewowa jest napędzana z tego co kojarzę paliwem które wraca z listwy na przelew czyli nadwyżka. I napędza tym właśnie pompkę w lewej komorze. Trzeba trz sprawdzić wężyk który idzie z lewej na prawą stronę

Opublikowano
Ja nie jestem z tych co jeżdżą na sucho z nadzieją ze coś tam jeszcze zostało paliwka :lol: Ale, tak chyba zdechła pompa, bo dziś to rozebralem i owszem, coś tam brzęczy ale ledwo się sączy paliwko a powinno mieć około tam 0,5 bar :roll: Trochę się nakrecilem silnikiem więc zostało mi mieć nadzieję że progowa nie dostała w dupe albo coś dalej :mad2:
  • Moderatorzy
Opublikowano
Jeśli mogę podpowiedzieć, bo progową kupiłem Magneti-Marelli i zrobiłem już 40k km, osobiście do baku też bym kupił tej firmy, dobra cena.
Opublikowano
A ja osobiście odradzam marelli bo gdy kupilem to nowa co prawda dawała cisnienie 4 bar ale jęczała bardzo głośno przy dodawaniu gazu, po wymianie na pierburga cisza
Opublikowano

No właśnie się tak zastanawiam czy progowa u mnie żyje, bo do silnika nie dociera ani kropelka ropy, a chyba by dała radę sama coś pod pompować. Mogę się mylić bo w sumie to aż tak się nie znam :)

A zamawiać będę dopiero w poniedziałek to zobaczę jakie mi ceny zaproponują w hurtowni :mad2:

Opublikowano
Zamawiaj na czescidobmw tam są najtańsze i na 100% oryginalne, przykladowo zamawiasz pierburg to przychodzi pierburg a nie jak z allegro jakiś chiński szajs :p
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pierburg to obecnie ti automotive i niestety nie zawsze działa prawidłowo, takie czasy..

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Wybaczcie że tak długo to trwało ale po drodze byłem na weselu itp. Bunia już naprawiona wymieniłem pompę w baku i odżyła, ale dla świętego spokoju wymieniłem też progową i filtry oraz przepłukałem wtryski na zamkniętym obiegu. Chodzi równiej i ciszej i pali na strzała czy zimna czy ciepła :8)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.