Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam poszukuje porady od użytkowników N62, kilka dni temu kupiłem e61 po przejechaniu 600 km jest cay zalany olejem. :cry2: Prawdopodobnie do wymiany uszczelki pokrywy zaworów i pokrywy rozrządu. Podjechałem do jednego z serwisów BMW i krzykneli 5000 zl. Moje pytanie czy to normalna cena? Ile płaciliście za uszczelnienie swoich V8?
Opublikowano
Wrzuć zdjęcie jak te wycieki wyglądają może nie ma tragedii i to nie uszczelki.
b28nl6U.png
Opublikowano
chyba, ze w ramach wymiany uszczelek pokryw wymienią Ci uszczelniacze zaworowe, rurkę rozrząd i wszystkie uszczelki począwszy od miski po uszczelkę alternatora i uszczelniacze wału to tak cena 5000 zł za części plus robocizna i oleje i płyn chłodniczy i filtry jest adekwatna
Opublikowano

Według mnie to co wymieniłeś to koszt minimum 10 000 pln w v8.


Widać, ze nie znasz kosztów naprawy dużych silników rzędowych wolnossacych v6 czy v8.

b28nl6U.png
Opublikowano
Według mnie to co wymieniłeś to koszt minimum 10 000 pln w v8.


Widać, ze nie znasz kosztów naprawy dużych silników rzędowych wolnossacych v6 czy v8.

 


Chyba, że jesteś frajer i płacisz komuś za robotę 8k za 3 dni pracy a części warte 2k. W kwocie 10k gdybyś dla zabawy zdejmował obie głowice i wymieniał w nich dodatkowo wszystkie prowadnice to może by wyszło 10k za taką robotę z rozrządem i całym osprzętem wokół silnika.. to są ceny normalne. Nie wyobrażam sobie płacić jakiemuś januszowi 10 czy 15k za robotę wartą x3 mniej i to i tak wtedy jest z nawiązką. Nie jestem od sponsorowania wakacji w Tunezji czy kolejnych rat leasingu jakiegoś passata.

Opublikowano

V8 nigdy nie miales i nie znasz kosztów eksploatacji i serwisu tych silników.


Za 500 to ci moga fiata 1.0 naprawiać, a nie v8 bmw.

b28nl6U.png
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Ja w swojej 545 w zeszłym tygodniu wymieniłem uszczelki pokryw i kosztowało mnie to 740zeta, za rozrząd z świecami i kompletem filtrów i oleju zapłaciłem 6200, więc 5000 za uszczelnienie silnika to przesada i to spora
Opublikowano

Za pokrywy zaworów i pokrywy rozrządu 5000pln to wcale nie jest jakaś wygórowana cena oczywiście jeżeli mowa o autoryzowanym serwisie BMW,

pokrywy zaworów to nie jest jakaś wielka filozofia, tak jak ktoś wyżej napisał można się zmieścić w 1000pln, natomiast pokrywy rozrządu to już trochę

więcej zabawy ( najlepiej od razu zrobić cały rozrząd :lol: ), jak to ma być zrobione dobrze to silnik trzeba by wyjąć a to już się robią godziny, które robią cenę.


A jak już silnik będzie wyjęty to grzechem było by nie zrobić uszczelniaczy zaworowych ( najlepiej metodą klasyczną = 2x UPG ), do tego rurka wodna, podstawka

alternatora, pompa vacuum, miska i wiadro innych uszczelek...i tu już się robią koszta które 20000pln+ spokojnie osiągną ale taka operacja daje szanse na długie

tysiące kilometrów spokoju. No i najlepiej jak motor będzie zrzucany to najlepiej od razu zrobić serwis skrzyni ( konwerter, mechatronika, olej... )

co kolejne 5000pln może dołożyć do całej operacji. Cóż, V8 od BMW dla wszystkich nie jest i trzeba się z tym liczyć przy zakupie...


A na razie to dokładnie pooglądaj auto od spodu ze zdjętymi osłonami, być może tragedii nie ma i może to po prostu czujnik ciśnienia oleju za 90pln który można

wymienić samemu a potrafi z niego sikać jak z kranu a pęd powietrza rozpełzuje olej po całym silniku tak, że wygląda jakby lało się ze wszystkiego :lol:

Opublikowano

W aso BMW w Warszawie godzina pracy mechanika kosztuje 600zł.

Jesli uszczelnienie 2 pokryw według katalogu jaki ma serwis trwa np 6 godzin to masz już 3600zł+ części.

Poza aso powinni zrobić za 30% tej ceny,nie wliczając ceny części.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.