Skocz do zawartości

Stuki z tyłu przy skręcie.


yahu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Mam problem , a mianowicie przy skręcie jadąc powoli słychać puknięcie z tyłu samochodu . Tak jest jadąc w prawo czy w lewo .Puknięcie jest jednorazowe. Potem jest normalnie. Żadna kontrolka się nie pali, Dzwięk pochodzi z tyłu samochodu . gdzieś z okolicy dyfra. Może jakaś wskazówka. Czego to może dotyczyć ? Silnik 2.0 manual.

?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrolki się nie świeca samochód jeździ normalnie tylko te szarpnięcia przy skręcie dodam że zachowawczo mechanik wymienił mi nastawnik I go zaadoptował .Odgłos czućpod tylnym siedzeniem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie muszę się chwalić a to co napiszę jest z moich doświadczeń i spotka się zapewne z krytyką albo śmiechem. W moim aucie takie stuki powodowała skrzynia rozdzielcza i po wlaniu Motula DCTF wszystko ucichło i tak ma nakręcone już 370 tyś km i nadal jeździ. Owy olej zmieniam co 5o tys km.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
U mnie też było szarpanie i stuki z tyłu na skrętach na rondach itp. Po zmianie z rawenola na motula jak ręką odjął. Mi pomogło. Odżałuj te 35 zł a zobaczysz, że będzie dobrze. Piszę to tylko i wyłącznie ze swoich doświadczeń. x3 przejechałem już z 300 tyś km sam naprawiając i przeglądając wszystko to mogę chyba coś niecoś już powiedzieć. Moje skromne zdanie zmień na Motula DCTF
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 4 miesiące temu...

Podpinam się przekopałem sporo tematów. Jestem swiezo po wymianie oleju Ravenoil i zębatce. Auto mam od grudnia. Kontrolki nie palą sie. Wczesniej poszarpywał

przy rozpedzaniu sie i czasami na rondach i przy ruszaniu ze skrzyżowania lewo/prawo stuki w okolicach mostu z tylu. Spinanie napędu sztywne jakby. Olej był zurzyty i zebatka wytarta. Wymiana, adaptacje. Szarpania brak ale teraz czesciej mi wali z tyłu za towar. Przed zmiana w ista błędy 005EB1 DSC zasilanie czujnika kąta skretu. A w impie 55C4 Can message DSC1. Ten sam błąd tylko inna interpretacja ? Co sprawdzic ? Podmieniałem czujnik przyspieszenia poprzecznego/wzdłużnego bo jest okazja. Bez efektu. Chyba ze kodowac go trzeba ?? Jestem skłonny spróbować zalac motula dtfc. Bo tansze rozwiazania kończą sie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Kalibrowalismy na nowo nastawnik, czujnik kąta skretu wszystko konczy sie pozytywnie. Dalej błąd zasilania czujnika kąta skretu wystepuje. Czujnik przyspieszenia poprzecznego/wzdłużnego jak poruszasz autem wartosci zmieniaja sie. Jak stoi bliskie zeru. Wbił mi raz jeszcze wymiane oleju w vtg. Moje odczucia po zabiegu.. kontrolka 4x4 pierwsze 3x uruchomienia i przejazdy nie gasła. Waliło mocniej i częściej. Niedawno zgasła jest i spokojniej. Powinna zapalać sie po uruchomieniu ? Jest tak ze odpalam i sie pali do poki nie ruszę się.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaką masz skrzynie biegów manual czy automat .Robiłeś kalibracje skrzynki vtg sprawdzałeś bezpiecznik f40 w schowku i f 04 w szkrzynce na podszybiu

masz jakieś błedy z isty czy diagnozujesz chińczykiem ista poprowadzi po nr błedu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.