Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
popłacze się zaraz, pomóżcie, o co chodzi? Od 4 dni auto ciężko paliło, a w trasie wypadał cylinder więc mówię 100% czujnik położenia wału korbowego. Wyjąłem go i rzeczywiście oporność 0, w kostce był olej, więc jest niesprawny. Zamówiłem nowy, a w czasie dostawy jeździłem aż do teraz, jak wcześniej ciężko palił tak teraz w ogóle nie kręci, po przekręceniu kluczyka na poz 3 (run) słychać tylko cyk i pompę paliwa. To też może być przez czujnik i jak auto się schłodzi, to je odpalę? Czy to dodatkowo padł rozrusznik?
Opublikowano
Czujniki wałka i wałków inic nie mają do tego czy kręci czy nie - jeśli tylko cyka to rozrusznik albo łączenie kabla plusowego pod maską
E36 M54b25 - Drift&Fun
  • Moderatorzy
Opublikowano

Padnięty rozrusznik daje objawy na początku jakby aku padał - kręci coraz dłużej, jak w końcu padnie to wszystko wygląda normalnie a po zapłonie wyłącza się dmuchawa w kabinie, robi CYK, może czasem zakręcić minimalnie - lub czasem nawet już nic się nie dzieje, a po chwili dmuchawa rusza dalej.


Do wymiany płaski klucz 10 wielokątny z wbudowaną grzechotką jest niebędny, spokojnie w pół godzinki można ogarnąć spod maski bez sciągania kolektora, przynajmniej w M57, ale to chyba bliźniacze konstrukcje więc powinno być podobnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.