Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, jak w temacie przy dodawaniu i odejmowaniu na 1/2 biegu słychać metaliczny stuk pod samochodem w tylnej części auta w Podwoziu.


Bylem na stacji kontroli pojazdu całe zawieszenie bez zarzutu.


Do tej pory regenerowałem wał napędowy ale dalej słychać metaliczny stuk.

-wymiana podpory, środkowego krzyżaka i wyważenie wału.

Edytowane przez GrzmocikSeria5
Opublikowano
a był sprawdzany luz na wieloklinie i przegubie wału? jeśli nie wał to dyferencjał, lub półosie. Ja już to mam w drugiej 5 i tak jeżdżę, bo żeby mieć pewność co to trzeba pewnie wymienić wszystko po kolei. chętnie się dowiem co było u Ciebie, ale na 90% obstawiam wał, półosie i dyfer raczej nie wydają metalicznego dźwięku.
E36 M54b25 - Drift&Fun
Opublikowano

Nie wiem jak to napisać :mad2: .

Ale jeśli przy dodawaniu lub odejmowaniu gazu słyszysz tzw. TYK, TYK w tylnym zawieszeniu, to winne są tuleje pływające przesuwające się w zwrotnicy.

Sam z tym walczyłem sporo czasu.

Mój problem zaczął się po założeniu opon Brid.....ne runflat z gwiazdką ( dydykowanych do BMW ).

Jakie masz opony w aucie ?

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.