Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Wielkimi krokami nadchodzi dzien zakupu mojego pierwszego BMW. Bylem zdecydowany na 535 E34, ale bardzo znosi mnie w strone 735 E32

Boje sie tylko kosztow zwiazanych z serwisem, czy naprawde jest duza roznica?

Opublikowano

ja siudemki nie mam, ale wydaje mi sie ze koszty sa dokladnie te same

 

 

 

chyba ze w 7 jest zawieszenie nivo (a moze we wszystkich 7 jest?)

 

zdazylem wyczytac juz na forum, ze amorki sa straaasznie drogie do takiego zawieszenia

 

 

poza tym, reszta czesci bedzie w tych samych cenach

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano
Nivo w serii 7 nie było standardem ale wiele egzemplarzy je ma i faktycznie ewentualne wymiany amartyzatorów to droga przyjemność. Jedenak generalnie rzecz biorąc ceny serwisowania są w przypadku e32 i e34 bardzo zbliżone(często są te same części do silnika itp bo to przecież ten sam silnik). Z dostępnością też nie ma problemów.
http://yourdomain.com/images/broken_link.gif
Opublikowano
Z częściami może i podobnie, ale jak z ubezpieczeniem i innymi opłatami??? Ja za swoje E34 525i płacę w PZU z 60% zniżką 2000zł rocznie :!: :!: :!: Może kotoś napisze ile kosztuje ubezpieczenie siódemki i jakie są różnice w cenach odnośnie podatku w skarbowym itd.

był E34 525i, E39 528i

jest E60 530d

Opublikowano

zawieszenie NIVO to - dzięki temu FORUM - pikuś :D :D :D

Napisałem w innym wątku ile to kosztuje...

Nowe amortyzatory - 1750 PLN w ASO - ale komu potrzebne nowe ?? - chyba że uszkodzone po wypadku...

Co do kosztów utrzymania to płacę - ok 400-600 PLN / miesięcznie na paliwo (znaczy GAZ :) ) - przebieg ok 1500 km / mies.

Klocki - 200 PLN

Filtr oleju - 50 PLN

Olej - ok 8 litrów do mojej wchodzi, a przy tym te silniki zawsze palą dużo oleju.. w oryginalnej instrukcji (niemieckiej) jest napisane max 1,5 litra na 1000 km :shock: u mnie na szczęście jest ok 1 litr na 3000 - 5000 km (w zależności jak szybko się przemieszczam i w jakich warunkach)

Jakieś drobne usterki - wtyczka się przepaliła i komputer do wymiany, halogen się rozwalił o kamień..:), czy spalił silniczek spryskiwaczy (a może zbiornik spryskiwaczy popękał), piasta z łożyskiem, to są koszty rzędu 100-200 PLN / 1 uszkodzenie

drążek kierowniczy (cały) - 140 PLN - zamiennik 1-ej ze znanych firm :)

Chłodnica - 450 PLN nowa firmy Nielsen (jakas taka nazwa - polski producent)

Visco 250 PLN - nowe - Made in China :) ale działa

cały układ wydechowy - 500 PLN - oryginalny używany - ale w stanie idealnym (katalizatory jak nowe)

jest b. dużo części używanych i dobrych na rynku, np: z ogłoszeń na naszym forum..:)

Marcin

BMW Klub Polska

F25 X3 2,8iA xDrive

E91 320dA touring

E39 530dA touring

E39 530iA touring

E36 316iA m43 Compact


----------------------------------------

historia - E32 750iA (1992-2004)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.