Skocz do zawartości

F40 118i nowe, na co zwrócić uwagę?


Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry wszystkim.

Mój pierwszy post a więc szybciutko się przywitam i napiszę dlaczego w ogóle tutaj trafiłem.

Poszukiwałem auta nowego, z segmentu C, ewentualnie troszeczkę większego ale nada z segmentu C (Octavia). Jednak w trakcie poszukiwań okazało się, że poprzez pracodawcę mam dostęp do rabatów flotowych w BMW i przez to na wejściu mam fajne oferty.

I stanąłem przed dylematem: nowe 318i "gołe", czy doposażone 118i (ale nadal manual). -> auta te po rabatach wychodzą mi bardzo podobnie do kompaktów popularnych marek.

Dostałem fajną ofertę na 118i w M Pakiecie i z shadowlinem - zastanawiam się tylko, czy na okoliczność ewentualnej odsprzedaży nie będzie problemem fakt, że ma ona skrzynię manualną.

Druga sprawa, to konfiguracja pakietów serwisowych, tak żeby optymalnie z nich skorzystać -> macie jakieś porady, co warto wykupić a czego nie? Wiem na pewno, że zalecana częstotliwość wymiany oleju w BMW, to żart i najlepiej podwoić tę zalecaną przez producenta - tylko pytanie czy w przypadku auta nowego mogę to zrobić poza ASO?

I ostatnie pytanie: pomiędzy 118i w M pakiecie, z dwustrefową klimatyzacją i kanapą dzieloną 40-20-40, a 318i w golutkim sport line z manualem (siedzenia w gołej trójce, czy advantage są gorzej niż paskudne) -> pomiędzy tymi ofertami różnica to 14 tys zł(118i M Sport <->318i Sport Line) w autach mi zaproponowanych. Jeździłem dobę jednym i drugim autem i obydwa mi się podobają, jednak obawiam się, że F40 będzie miała problemy z odsprzedażą -3 gary, manual i napęd na przód -> strasznie dużo eksperymentów jak na jeden model.

318i jest absolutnie cudowna, ale tutaj też obawa że tak uboga wersja, z drobnym pakietem, będzie również słabym kąskiem na rynku wtórnym.

Auto zamierzam użytkować około 5 lat i nie sprzedawać go kolejny rok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Obydwa samochody przez manual będą trudne w sprzedaży ale z gołym g20 318i chyba będzie gorzej. Jedyny plus to „normalny” silnik ale teraz mamy takie czasy że więcej ludzi zwraca uwagę na wygląd i wyposażenie. Jedynka w mpaku zwraca uwagę, g20 na szmacie i w manualu to smutne auto.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To teraz pytanie czy doposażenie w automat 118i podniesie jej atrakcyjność i nie wpłynie znacząco na koszty eksploatacji.

Jak wspomniałem -318i w sport line ale w manualu to +14tys zł do 118. Automat nagoni mi jeszcze niecałą dyszkę do 118ki i niemal zrówna je ceną. Stad właśnie moje rozterki. Jedynka wielkościowo i całokształtem bardzo mi odpowiada, jednak właśnie doposażona zbliża się do trójki, ale nieco ubozszej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie chyba faktycznie doposażę automat.

To nie jest ta sama skrzynia co w 318i?

Generalnie wydaje mi się, że to jest absolutny max, na jaki mogę sobie pozwolić przy zaproponowanych mi obniżkach:

https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/ijkoxd7p


Czy to rokuje w miarę ekonomiczną eksploatacją?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.