Skocz do zawartości

Zakup E60 koszt i czego unikać?


lenek00

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w niedługim czasie zamierzam zakup E60. Najlepiej z silnikiem 2.2 lub 2.5 m54. Czy jest szansa znalezienie sensownej sztuki do 25 tys? Oraz szukam egzemplarzu jak najtańszego w utrzymaniu. Jakich opcji wyposażenia unikać w tym wypadku? Oraz czy active stering jest w każdym modelu? Dzięki i pozdrawiam :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Szukaj innej marki/modelu, E60 z obojętnie jakim silnikiem same w sobie nie będzie tanie w utrzymaniu szczególnie, że będzie miało naście lat. A jak kupisz sztukę po właścicielu co zmieniał tylko olej i lał paliwo to z najtańszego zrobi się najdroższe w eksploatacji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli masz jakis interfejs do bmw i sam umiesz zmienic klocki czy zdjac kolektor to samochod jak kazdy inny. Oczyswiscie musisz znalezc egzemplarz zadbany a nie przejanuszowany przez kilku poprzednich wlascicieli. Ja mam 525d po lifcie 300tys km przebiegu plus chip i powiem ze nic sie nie dzieje, a rzeczy eksploatacyjne sam robie, wiec tylko koszt czesci, a te nie sa wcale jakos drogie, pozatym teraz jest czas e60 wiec duzo czesci uzywanych znajdziesz jak jakies moduly itp. Ja bym unikal aktywnej kierownicy, aktywnego stabilizatora i szukalbym cos po lifcie (jest mniej problemow z elektronika), ale z drugiej strony silniki benzynowe sa duzo bardziej problematyczne, dlatego zostaje szukanie zdrowego diesla.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

m54 - remontujesz/naprawiasz 2.2, 2.5, czy 3.0 to koszty bardzo podobne. Za 25k realnie możesz mieć 2.2, a i tak będzie coś do zrobienia + wkład na pakiet startowy.

Jak chcesz jak najtańszego w utrzymaniu to bierz największego biedaka jaki istnieje :cool2: .

Oczywiście pamiętaj, że są to już trochę leciwe auta.


Ja kupiłem za 11k 3.0 231km 2003r, ale robię na warsztacie i wiedziałem co kupuję. Aktualnie włożyłem 6k (silnik jeszcze na stojaku - czekam na dwumas i blokady rozrządu, złożę to do kupy i wtedy wrzucę silnik do auta), jeszcze ze 4k i myślę, że będzie to auto do jeżdżenia heh.


Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie masz 10 000 pln oszczednosci na utrzymanie bmw po zakupie to nawet sie w to auto nie pchaj. 2.0 benzyna to chlopie do e36, a nie do e60 chyba , ze chcesz by cie wszystkie golfy i passaty 1.9 TDI z momentem 300 niuta objezdzaly.
b28nl6U.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.