Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, w niedługim czasie zamierzam zakup E60. Najlepiej z silnikiem 2.2 lub 2.5 m54. Czy jest szansa znalezienie sensownej sztuki do 25 tys? Oraz szukam egzemplarzu jak najtańszego w utrzymaniu. Jakich opcji wyposażenia unikać w tym wypadku? Oraz czy active stering jest w każdym modelu? Dzięki i pozdrawiam :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Szukaj innej marki/modelu, E60 z obojętnie jakim silnikiem same w sobie nie będzie tanie w utrzymaniu szczególnie, że będzie miało naście lat. A jak kupisz sztukę po właścicielu co zmieniał tylko olej i lał paliwo to z najtańszego zrobi się najdroższe w eksploatacji.
Opublikowano
jezeli masz jakis interfejs do bmw i sam umiesz zmienic klocki czy zdjac kolektor to samochod jak kazdy inny. Oczyswiscie musisz znalezc egzemplarz zadbany a nie przejanuszowany przez kilku poprzednich wlascicieli. Ja mam 525d po lifcie 300tys km przebiegu plus chip i powiem ze nic sie nie dzieje, a rzeczy eksploatacyjne sam robie, wiec tylko koszt czesci, a te nie sa wcale jakos drogie, pozatym teraz jest czas e60 wiec duzo czesci uzywanych znajdziesz jak jakies moduly itp. Ja bym unikal aktywnej kierownicy, aktywnego stabilizatora i szukalbym cos po lifcie (jest mniej problemow z elektronika), ale z drugiej strony silniki benzynowe sa duzo bardziej problematyczne, dlatego zostaje szukanie zdrowego diesla.
Opublikowano

m54 - remontujesz/naprawiasz 2.2, 2.5, czy 3.0 to koszty bardzo podobne. Za 25k realnie możesz mieć 2.2, a i tak będzie coś do zrobienia + wkład na pakiet startowy.

Jak chcesz jak najtańszego w utrzymaniu to bierz największego biedaka jaki istnieje :cool2: .

Oczywiście pamiętaj, że są to już trochę leciwe auta.


Ja kupiłem za 11k 3.0 231km 2003r, ale robię na warsztacie i wiedziałem co kupuję. Aktualnie włożyłem 6k (silnik jeszcze na stojaku - czekam na dwumas i blokady rozrządu, złożę to do kupy i wtedy wrzucę silnik do auta), jeszcze ze 4k i myślę, że będzie to auto do jeżdżenia heh.


Pozdrawiam

Opublikowano
Jak nie masz 10 000 pln oszczednosci na utrzymanie bmw po zakupie to nawet sie w to auto nie pchaj. 2.0 benzyna to chlopie do e36, a nie do e60 chyba , ze chcesz by cie wszystkie golfy i passaty 1.9 TDI z momentem 300 niuta objezdzaly.
b28nl6U.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.