Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.

Mam malutki problem po remącie silnika w bmw f12 650i 407km


Naprawiając silnik wymieniłem:

panewki główne i korbowe

szlif wału

rozrząd (bez kół vanosa)

nowa pompa oleju

uszczelniacze zaworowe


Mam problem z niskim ciśnieniem oleju


Po uruchomieniu auta na zimnym silniku mam około 4.5bar

Ale kiedy motor jest zagrzany woda 105*, olej 103* to ciśnienie spada na jakieś 0,9-1.0 bara


Wyrywam sobie włosy z głowy ponieważ sami wiecie żeby coś przy niej zrobić to trzeba motor wyjąć.


Tak na marginesie czy w głowicy jest zawór zwrotny oleju bo znalazłem coś na stronie ale nie wiem czy to oleju czy wody 7568840


Bardzo proszę o jakieś sugestie co może być nie tak.


PZDR.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie wiem czy znajdzie się tu taki który wywróży co poszło nie tak. Szczególnie, że w tym dziale w ogóle słabo z odpowiedziami na jakiekolwiek inne nawet lekkie i przyjemne tematy.

Gdzie robiłeś ten remont? Chyba ten warsztat co się tego podjął powinien przeanalizować swoją pracę?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Trzeba było nie kupować 4.4 v8 i nie musiałbyś sie uczyć budowy swojego motoru w szczegółach. Sorry za złośliwość ale wiedziałeś co za wynalazek bierzesz. Moze było tanio???
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam. Czy jest jakieś rozwiązanie na wyeliminowanie bolączek tego silnika w wersji 450 km. Wiem że nie na temat ale w audi 2.0 tfsi jest taka możliwość więc może i tu da radę. Planuje zakup i chce zrobić rozeznanie. Za wszelkie wskazówki z góry dziękuję.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.