Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jestem nowy na forum i szukam informacji i nie mogę znaleźć. Dlatego założyłem nowy temat. Mój problem jest taki że miałem kierownice czteroramienną guziki działały zalożyłem kierownice m pakiet serducho duże guziki świecą a nie działają i świruje mi panel klimatyzacji tzn skacze obieg zamknięty lub otwarty. Taśma kierownicy sprawna bo nawet przekładałem taśmę z poprzedniej kierownicy to samo było. (piny w kostce tez zmieniałem) kierownica 1 nabój. może ktoś z was miał coś takiego i sobie poradził z tym? :?: :?:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z którego roku auto i z którego roku nowa kiera. Stare multifunkcje musiały mieć moduł MFL żeby multifunkcja działała poprawnie, nowe już nie potrzebują tego modułu tylko są podpinane bezpośrednio w linię I-Bus, zmiana była coś koło 96r.


Znalazłem temat

http://bimmerboard.com/forums/posts/593789

Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie wymieniasz żadnego modułu, jeżeli auto posiada moduł MFL a dołożyłeś kierownicę z nowszą multifunkcją to przy module MFL odcinasz dwa przewody, łączysz je razem i po sprawie. Zerknę w schematy i napiszę Ci które.


Odcinasz przewód na pinie 6 i 7 modułu MFL i łączysz je razem. Moduł MFL jest z lewej strony kierownicy na wysokości lewego kolana pod tapicerką.

  • Dziękuję 1
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
  • 2 lata później...
Opublikowano
W dniu 9.05.2021 o 10:32, piotr520 napisał(a):

Nie wymieniasz żadnego modułu, jeżeli auto posiada moduł MFL a dołożyłeś kierownicę z nowszą multifunkcją to przy module MFL odcinasz dwa przewody, łączysz je razem i po sprawie. Zerknę w schematy i napiszę Ci które.

 

Odcinasz przewód na pinie 6 i 7 modułu MFL i łączysz je razem. Moduł MFL jest z lewej strony kierownicy na wysokości lewego kolana pod tapicerką.

Panie Piotrze. Uratował mi Pan kierownicę, że sterowanie z kierownicy działa idealnie z radiem. 🙂

Ale nadal mam problem z tempomatem. Po prostu on nie działa. Pokazuje błąd Fehler Togglebit ;/.

 

Ma Pan jakiś pomysł?

Auto to bmw m52b28 na pojedyńczym vanosie z 1996/02

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wcześniej miałeś tempomat uruchamiany z przycisku pod licznikiem po prawej czy z kierownicy?

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wcześniej miałeś tempomat uruchamiany z przycisku pod licznikiem po prawej czy z kierownicy? Daj zdjęcie wtyczki od multifunkcji podpiętej do taśmy pod poduszką, daj zdjęcie wtyczki podpiętej do taśmy od strony kolumny kierowniczej (tak żeby było widać kolory przewodów i ilość przewodów)

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 1.08.2023 o 00:27, szumrak napisał(a):

Wcześniej miałeś tempomat uruchamiany z przycisku pod licznikiem po prawej czy z kierownicy?

Tak dokładnie , po prawej stronie w dekorze jest przycisk do włączania 🙂 przed zmianą kierownicy wszystko działało jak należy 😉

Ilość kabli jest taka sama co z multifunkcji jak i poza multifunkcją.

 

Dodam, ze po zmostkowaniu pinu 6i7 w module MFL sterowanie radiem z kierownicy działa ! 🙂

 

Zdjęcie numer dwa: biała wtyczka to ori wtyczka biegnąca do modułu MFL, czarna wtyczka wychodzi z taśmy KIEROWNICY,

tasmakierownica.jpg

tasmaauto.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.