Skocz do zawartości

Problem z ogrzewaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W czerwcu zakupiłem Bmw e-36 318i benz 1991 rok.Jak wiadomo lato było gorące i nie używałem ogrzewania ale po jakimś czasie włączyłem je i grzało-do czasu .Myślałem, że to brak płynu no i mechanik go wymienił i jakiś czas działało, a potem kicha znowu to samo. Jak gdyby było mało to temp. wody dochodzi do max i mechcio stwierdził,że to sprzęgło wiskozowe-wymiana-i dalej to samo.Co może być przyczyną wysokiej temp. płynu?
Opublikowano

"Zanim zapytasz - POSZUKAJ!" - naprawdę SPORO na ten temat na forum :)

 

ale tak na szybko: nieotwierający się termostat, uszkodzona pompa wody, zawalona chłodnica, niewłaściwe odpowietrzenie, u mnie przy M40 grzała sie tez gdy odłamał sie kawałek tunelu plastykowego chłodnicy.

Every weapon needs a master.
Opublikowano
No własnie-mechior podchodził do bemy jak do czegoś co gryzie -to drapał się po swoim głupim łbie to potem złapałem go jak dzwonił gdziś chyba po poradę
Opublikowano

Cześć,

jak napisali poprzednicy. Termostat (nie otwiera się w porę), zabrudzona lub peknięta chłodnica (sprawdź czy masz ubytki wody), zapowietrzony uklad (nie grzeje ogrzewanie), padnięte wisko (wzrost temperatury), zabrudzony filtr przeciwpyłkowy (brak lub slabe ogrzewanie)

Pozdrawiam

 

P.S. Ale jak pisali koledzy, najpierw użyj :search:

...tylko BMW
Opublikowano
NOOO panowie Wieelkie dzięki wasze porady jak to można powiedzieć trafiły w dziesiątkę bo znalazłem fachmana i on pogrzebał w bemie i jednak cały układ był zapowietrzony no i wymiana wiskozy była celowa bo sprawdził na innej bemie.Jednak macie pojęcie o autkach-w przeciwieństwie do mnie-jestem kompletne dno , ale jak poczytam Wasze porady to chociaż coś w teorii zostanie.Wielkie dzięki. Koniec postu.
Opublikowano

To ja sie podłączę z pytankiem.

 

Przed zimą trzebabędzie wymienić płyn w chłodnicy. Jaki polecacie do tego celu? Powaznie az 6L bedzie go potrzebne?

 

I jak z odpowietrzeniem pozniej? Jakis specjalny patent jest na to? :doh:

Compact sprzedany. Teraz E46 i to w kombi :P
Opublikowano
Też mam 1.8 i wchodzi mi 4 z kawałkiem... nie pamiętam dokładnie. Co do zmiany płynu to najlepiej jesli najpierw spuścisz stary ;) ( odkręć górny korek chłodnicy i najlepiej śrubę w bloku - wtedy wyleci wszystko. Możesz popompowac trochę wężami. ). Następnie zakręć śrube w bloku ( to ważne! :D ) ,odkręć odpowietrznik (ja mam go u góry chłodnicy - taki mały koreczek) i wlewaj w gumowy górny wąż który idzie do głowicy póki zacznie się z niego wylewać. Jak juz zacznie to załóż go spowrotem i wlewaj do chłodnicy aż po dekiel. Zakręć odpowietrznik. Potem troche pojeździj i gdyby pompa troche jeszcze wciągneła to dolej do odpowiedniego poziomu. Tyle.
Every weapon needs a master.
Opublikowano
Oryginalnie w BMW jest coś takiego zielonego... choc mam normalny jakiś do -40 i nie zaobserwowałem niczego nieprzyjemnego/niezwykłego.
Every weapon needs a master.
Opublikowano
Ja miałem mały wyciek z chłodnicy i przez to ciagle układ sie zapowietrzał, naprawilem wyciek i uklad sie nie zapoiwetrza i grzeje jak powinno a wczesniej tez mialem problemy z dostawa ciepła :)
Opublikowano
Ja miałem mały wyciek z chłodnicy i przez to ciagle układ sie zapowietrzał, naprawilem wyciek i uklad sie nie zapoiwetrza i grzeje jak powinno a wczesniej tez mialem problemy z dostawa ciepła :)

 

 

lukas23 z ktorej czesci Łodzi jestes?

Compact sprzedany. Teraz E46 i to w kombi :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.