Skocz do zawartości

[E60/E61] intercooler z 535d do 525d 530d


lapka666

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Na logikę - jeśli sprzedają aftermarkety typu Borg i podróby do 525, 530 i 535D, to te oryginalne też powinny być zamienne. Ale głowy nie dam. Sam poszedłem w aftermarketa typu Borgo-podobny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mogę bez większych modyfikacji wstawić u siebie IC z 535d?

 

Możesz ale nie ma to żadnego sensu. OBA coolery są MAŁE.

 

Czy muszę wymienić całą ramkę chłodnicy?

 

Musisz pociąć swoją lub wymienić na taką z 535d.



Nawet jak wymienisz/potniesz ramkę to przewód od turbo będzie za krótki. Generalnie odpuść sobie montaż icka z 535d bo nic nim nie poprawisz.

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Za 1700pln podróby borga są, ale róznie z ich dostępnością.

Taniej to masz takie cuda już trochę kombinowane:

https://allegro.pl/oferta/intercooler-bmw-e60-530d-535d-e63-635d-e65-730d-9842268047

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IC najtańszy zestaw to min 1000 zł.


Jeśli masz ori wtryskiwacze to Ci ten IC tym bardziej nie potrzebny. Oczywiście jeśli się uprzesz to i tak go założysz ale uwierz mi, że nie zyskasz na nim kompletnie nic. W dolocie nadal będzie gorąco jak cholera.

 

 

prooooooosze Cie :?

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Większość ludzi chyba właśnie bez modyfikacji robi. A w mapie chyba są jakieś ograniczenia w zależności od temperatury w dolocie.


To co możesz samodzielnie zrobić, to zdjąć zimną rurę z turbo do IC i poruszać wirnikiem sprawdzić czy nie ma luzów, oraz czy olejem nie daje. Jak już dogorywa to lepiej się regeneracją turbo zająć, nie mapą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic ci nie da taki intercooler to raz

dwa nie podejdzie Ci bo rama chłodnic jest inna w 535d niż pozostałych modelach, pozostałe modele 520d-525d-530d to to samo tam jest lita ramka a w 535d dół jest odkręcany na 4 śruby

Ja w swojej 530d wymieniłem pas z chłodnicami od 535d aby mieć potem możliwość p&p montować coś wielkiego, inaczej to masa cięcia i rzeźbienia bez możliwości powrotu do starego.


Nie warto podnosić mocy na serii. Szkoda kasy to kasa w błoto, lepiej zrób większy IC i jakieś turbo i wtedy idź na program w przeciwnym razie pocieszysz się chwile a potem będzie ci czegoś brakować.

Jak nie ma około 300 km i z 650Nm to słabo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@plwaw opisał to na czym mi zależało. Taki też wniosek wysunąłem po przeglądaniu realoem ale nikt mi tego nie potwierdził. Dziękuję Ci bardzo.


@mnichu masz rację. Max co da radę na tych wtryskach to ok 260KM.


Dzięki wszystkim za rady. Temat uważam za wyczerpany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.