Skocz do zawartości

328i wymiana kolektora


trempes

Rekomendowane odpowiedzi

wypowiedzi jest niewiele

kilka osob to robilo ale nikt nie opisywal konkretnie wad tej przerobki

 

pewna osoba z tamtego forum oferowala mi taka przerobke za 150-200 zl - koszt samej robocizny

sam ma to zrobione, z tego co pamietam to mowil o wzroscie ok 1,5-2 litrow spalania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...
tutaj gościu zapodał fotki z hamowni po modyfikacji dolotu http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993, dołozył jeszcze inny regulator ciśnienia paliwa (bo ponoć brakuje w górnych zakresach) i to dało mu +17 kucy oczywiście filtr sportowy carbon, sądze że jakby jeszcze barany wsadzić i dobre tłumiki to w sumie może 25-30 kucy by poszło po dobrym zestrojeniu tego i ewentualnej korekcie map wtrysku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Odpowiedz jest prosta. SAME PLUSY !!!!

Spalanie identyczne a maszyna trzyma górę. Po modzie nie zdążylem przepiąć biegu tak szybko sie dokręcił. Przyrost równe 20 KM mierzone w takich samych warunkach na tej samej hamowni. Po dalszych modach na zle ustwionym wanosie z otwartą puszką powietrza wyszło 228 :D Teraz sie ustawia Vanos i rozrząd, który został ustwiony przez FACHOWCÓW, którzy od ponad 20 lat robią BMW i na moją sugestie ze coś jest nie tak z rozrządem chyba otrzymałem odpowiedz o ich doświadczeniu z BMW. NIE POLECAM FIRMY EDIS W KRAKOWIE KOŁO RONDA GRZEGÓRZECKIEGO PRZY ULICY KOTLARSKIEJ!!!!!!! Syfiarze i patalachy!!!!! Wg nich dobry napinacz wciskam palcem a olej tryska na 4 świata strony a sondy lamba nie da się załozyć bez zdejmowania kolektorów. Przepraszam za tą REKLAMĘ tego zakładu. Omijajcie go szerokim łukiem!!!!!

Jestem jak Media Markt.... Nie dla idiotów :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można, będe robił coś takiego po zimie, teraz na zimę kupię tylko kolektor i go przerobię a na wiosne wymienię go i założe wkładkę sportową do filtra. Zastanawiałem się również nad wypolerowanie kolektora, zmianą katalizatora na sportowy (metalowy) i sportowy tłumnik końcowy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.