Skocz do zawartości

Opinie G02


Ghotti

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No to ja takiej drogi nie mam kompletnie. Zawsze jest ruch. Za to jest brak latarni, brak sensownych poboczy że o chodnikach nie wspomnę więc wycinanie z doświetlaniem pobocza, nie raz uchroniło mnie przed potrąceniem pieszego a 2 razy przed potrąceniem sarny bo dzięki temu że zobaczyłem ją wcześniej, byłem w stanie wyhamować. Także to dla mnie musi być.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie a jeszcze jedno pytanie bo tak trochę sobie poczytałem i zastanawiam się czy dobrze zrobiłem. Chodzi o fotele. Czy to prawda że te m pakietowe (takie kubełkowe co wyglądają jakby miały zintegrowany zagłówek), są tak strasznie nie wygodne i nie nadają się na dłuższe podróże? Strasznie mi się te fotele podobały i moim zdaniem X4-ce w opcji M sport nadają takiego charakteru ale jak czytam opinie tu na tym forum dotyczące co prawda innych modeli to mam wątpliwości. Co byście radzili, pozostawić te fotele czy zrezygnować i wziąć jednak zwykłe? Bo chyba jeszcze mogę zmienić póki do produkcji nie poszedł, nie wiem. Jeżeli chodzi o moją posturę to mam 186cm wzrostu i 88kg wagi więc nie jestem gruby (o ile to ma jakieś znaczenie). Coś czytam o jakichś wystających prętach które mocno uwierają. Aż się lekko przeraziłem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla uściślenia o które fotele Ci chodzi ?

Te Sportowe fotele wchodzące w skład pakietu sportowego M ? Czy o te sportowe fotele M wymagające dopłaty aktualnie 4500 zł ?

Ja mam te fotele sportowe bez dopłaty i w trasie nie odczuwam dyskomfortu, wystarczająco wygodne nawet na długiej 9 godzinnej trasie, a mam wrażliwy kręgosłup po operacji przepukliny kręgosłupa odcinka lędźwiowego 3 lata temu.

Jednak odczuwanie komfortu jest subiektywne i każdy komfort może czuć inaczej.

Pozdrawiam

KrzychoM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Laserów też bym nie brał - w przed lifcie nie było tej opcji, ale Szwagier ma w X5 i wiem dokładnie jak działają - dla mnie nie były by przydatne.

Szwagier je docenia i wykorzystuje, bo jeździ często po zadupiach przez lasy pomiędzy wioskami.

 

Dla mnie jedna z pierwszych opcji jakie dodałem przy konfigurowaniu X4. Dane mi było zrobić około 1.000km w tydzień 7-ką z pierwszą generacją Laserów. Działało to rewelacyjnie, a jeśli dobrze kojarzę, zasięg pierwszych laserów był poniżej 500m.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Czyli na 99% nie ma. Szkoda trochę bo akurat przy aktywnych lampach spryskiwacze mają duży sens z tego względu że nawet niewielki przyklejony bród, może zmieniać wiązkę światła dlatego ważne aby było one czyste.


A te ledy mają automatyczne poziomowanie tak jak ksenony czy też nie ma?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze mam do Was takie pytanie bo nigdzie nie mogę znaleźć tej informacji. Czy wraz z aktywnymi reflektorami LED które w X4 są w standardzie, są również spryskiwacze lamp czy BMW nie montuje takich rzeczy?

 

Nie ma. Przy laserach też nie ma, co jest trochę dziwne, bo laserowych reflektorów nie można nawet okleić folią zabezpieczającą (ze względu właśnie na ryzyko "zakłócenia pracy świateł" - czyt. nieprawidłowego rozproszenia światła). Więc trochę nielogiczne, że przeźroczysta, dedykowana folia ochronna jest BE, ale syf na reflektorach już nie? :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie mnie to też dziwi bo teraz mam XC60 z aktywnymi ledami. Jeździłem audi A6 z matrixami i w każdym z tych samochodów spryski były tak jakby w standardzie. Normalnie nie ale jak brałeś właśnie te aktywne światła to spryskiwacze były właśnie ze względy na to, że brud na reflektorach powoduje załamanie wiązki światła i może powodować oślepianie innych. Ale widocznie BMW stwierdziło że nie potrzeba.


@KrzychoM a co do poziomowania, nie masz tak jak odpalasz auto to lampy idą na dół, później do góry i dopiero ustawiają się we właściwej pozycji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Pytanie do użytkowników poliftowej wersji X4, czy w tylnym tunelu środkowym macie prąd w gniazdach USB-C po wyłączeniu silnika? Według serwisu nie powinno być, natomiast zauważyłem, że u mnie jest.

gdzieś ktoś pisał ze ten prąd znika po około 6-8 minutach od zamknięcia auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Ja mam taki silnik u siebie bo jak zamawiałem to 30d niby można było wziąć ale w związku z tym że był problem z osprzętem a był to silnik bazowy dla X4M które sprzedawały się bardzo dobrze, to wybierając ten silnik mogłem spodziewać się obsuwy czasowej bo m-ki miały pierwszeństwo. Silnik 20i to fakt, jest to porażka do tego samochodu ale moim zdaniem 20d daje sobie spokojnie radę. Ok, wrażenia z jazdy nie są takie jak w 30d ale da się tym normalnie jeździć a i jak jak chce się wyprzedzić to też spokojnie idzie. Ja jakoś mocno na silnik nie narzekam. Kultura pracy też bardzo fajna, bez porównania do Volvo które klekotało jak stare TDI.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również 190km, silnik D4 i BMW w porównaniu do Volvo lepiej się zbiera. Moc ta sama. Ale oczywiście jakbym miał możliwość i gdyby mi nie zależało na czasie w kwestii odbioru samochodu i miałym ten komfort że mógłbym sobie poczekać na auto nawet i 2 lata to brałbym 30d ale nie ze względu na moc. Po prostu podoba mi się kultura pracy tego silnika i jego piękne brzmienie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Również 190km, silnik D4 i BMW w porównaniu do Volvo lepiej się zbiera. Moc ta sama. Ale oczywiście jakbym miał możliwość i gdyby mi nie zależało na czasie w kwestii odbioru samochodu i miałym ten komfort że mógłbym sobie poczekać na auto nawet i 2 lata to brałbym 30d ale nie ze względu na moc. Po prostu podoba mi się kultura pracy tego silnika i jego piękne brzmienie.

 

Wydaje mi się ze różnica między volvo a BMW która działa na korzyść BMW to skrzynia ZF która jest genialna.A co do silnika to również się zgadzam 3.0 od BMW to majstersztyk :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.