Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

mam następujący problem z opadającym tyłem .Rano po zapaleniu silnika auto się podnosi w połowie tego ruchu słychać jak by uchodzenie powietrza przy tylnym kole ale auto dalej się podnosi i zaraz to ucicha, tak więc podejrzewam jakaś nieszczelność, podczas jazdy po najechaniu nawet na mała dziurę w nawierzchni słychać łomot jak by zawieszenie miało odpaść i zaraz potem tył powoli się opuszcza aż do wleczenia tylu po asfalcie, po zatrzymaniu,wylaczeniu silnika i czekaniu kilka minut gdy uruchomię silnik podniesie się ale historia się powtarza co jakiś czas. Od czego zacząć wymiana poduszek czy może czujnik zawieszenia ? Czy ktoś się spotkał z takim problemem . Wcześniej zanim zaczęło się regularne opadanie pojawił się komunikat o problemie z zawieszeniem ale możliwej kontynuacji jazdy i wtedy auto było maksymalnie w górze i nie opadało nawet po kilku nocach . Z góry dziękuję za jakieś wskazówki .

Opublikowano
Poduszka do wymiany. Im szybciej tym lepiej, żeby nie zajechać kompresora.
Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam

Miałem problem z opadaniem tyłu (obu stron) w trakcie jazdy. Nie zawsze, od przypadku do przypadku siadał tył w trakcie jazdy. Pomagało zgaszenie i odpalenie auta, ale nie zawsze. Czasem pojawiał się błąd - zbyt długi czas pracy kompresora.

Zacinał się zawór spustowy - sprawdziłem to organoleptycznie. Na czas zakupu nowego, wypiąłem wtyczkę i problem zniknął (poza brzdękającym I-drive). Zamontowany nowy i po kłopocie. W starym ewidentnie coś spuchło w środku, trzpień wyglądał bdb ale w środku blokował się w pewnym położeniu.

Pytanie do Kolegów - gdzie jest przekaźnik od kompresora w F11 LCI? W bagażniku nie ma... trochę się go naszukałem i lipa...


Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zdjęcie dotyczy GT5.

Szukaj u siebie w podobnym miejscu.

prawa lampa - tył.


1VnZ9JoavR

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Wczoraj pierwszy raz auto opadło po ruszeniu z miejsca, 2 razy odpalałem jeszcze raz po przejechaniu kilku km. Jeździłem cały dzień bez problemów Napompowało, nic nie opadło do dzisiaj, jak ruszyłem znowu opadło i już nie chce się podnieść. Kompresor przy 2 odpalaniu się nie włączył.

Mam do wymiany zaworu spustowego? Jak napompować zawieszenie? Wyjąć przekaźnik, bezpiecznik, wtyczkę do zaworu spustowego?

  • 2 lata później...
Opublikowano

Siemanko jestem tu nowy , od 3 dni kompresor pompuje mi po 15/20 minut auto . Dodam że miechy i kompresa nowe kupione około 8 msc temu i wymienione . Dziś miałem taką sytuację że po godzinie poszedłem do auta a kompresor dalej pompował a auto było wyżej niż normalnie . Dodam że gdy on się pompuje auto jest na tej samej wysokości co zawsze bylo . Nie ma mowy żeby się opuściło . Co to może być ? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.