Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wczoraj przy wymianie oleju i filtrów zauwazyłem ze układ dolotowy czyli przewód który idzie od egr do intercoolera jest mokry od oleju egr tez ma jakies zacieki, po sciagnieciu tej rury przy egr w srodku jest olej, co moze byc przyczyna tego, wiem ze moze byc to konczace sie turbo ale co jeszcze ?

dodam ze nie mam błedów zadnych nie dymi mi auto i jakos nie zauwazylem zeby mi jakos olej brało. czasami mam taki problem ze auto w czasie jazdy traci moc normlanie jak od 2 tys włacza sie turbo i to wtedy jakos dopiero od 3 tys zaczyna cos jechac ale zgasze auto chwile postoi i wszystko jest juz ok.. prosze o pomoc

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
w tym silniku duże prawdopodobieństwo tych objawów to turbo, regeneracje tej turbiny są kiepskiej jakości. Najlepiej zainwestować od razu w nowa.
Opublikowano
Mozna bardziej precyzyjnie z ta odmą ? bo szukam na allegro, ale wyskauja mi jakies filtry separatory ? mozesz podac mi dokładnie link z tym lub wytłumaczyc ?
Opublikowano
Cały dolot wyczysciłem, egr równiez wykreciłem i wyczysciłem, kolektor moim zdaniem nie był zapchany wiec nie wykrecałem go. narazie spokój, wszytko chula :) lecz wydaje mi sie jesli separator jest juz do wymiany to spaliny wszystkie w duzej ilosci musiały isc w dpf wiec napewno pasowałoby go wypalic i moze to byc przyczyna ze go tak czasajmi dławi.. Jak myslicie ? no i jesli olej lał juz to tez pasowałoby wyczyscic intercooler bo cały ten olej musiał tam spływac.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.