Skocz do zawartości

Ile powinien palic 324 TD? rocznik 1990


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No wlasnie. Ile srednio pala te silniki 2.4 TD?

Czy to normalne, ze taki diesel bierze w miescie ok 12l?

Jesli nie, to co moze byc przyczyna?

 

 

Pozdr

Opublikowano
Przy twoim stylu jazdy i zmodyfikowanym ukł. wydechowym Łuki to ile ma palić ?? :mrgreen: :mrgreen:
Opublikowano

Ale czy taki uklad wydechowy ma wplyw na spalanie?

 

Wydaje mi sie, ze moze byc cos nie tak z wtryskiem. Przy odpalaniu auta zapala mi sie kontrolka (oznaczajaca wode w filtrze paliwa badz wtrysk)- taka podwojna palaca sie na zolto, obok zielonej oznaczajacej gotowosc do odpalenia.

O ile wiem powinna sie zapalac przy kazdym odpalaniu auta, ale czy ma sie swiecic az tak dlugo?

Poza tym, zapala sie i po chwili gasnie kontrolka swiec zarowych, ale nie zapala sie zielona kontrolka gotowosci do odpalenia.

Wczesniej zielona sie zapalala, ale w ogole nie palila sie ta dotyczaca wtrysku, okazalo sie, ze mialem odlaczona jedna wtyczke pod zegarami, po jej podlaczeniu, zielona przestala sie palic, a zaczela sie zapalac tra zolta.

 

Moze to cos zasugeruje komus, kto ma takie auto?

 

Pozdr

Opublikowano

Witam,

mój kolega ma E30 324td z 1989r. i pali mu (wyświetla na komputerze = pokrywa się z prawdą) średnio 5.9l/100km. Większość jazdy odbywa w mieście. Jeździ noramlnie.

Pozdrawiam

...tylko BMW
Opublikowano

Ja mam 524TD i srednio pali mi 7 - 7,5 gnoju na 100 km.

Ta kontrolka pokazuje rowniez dzialanie pompy wstepnej (tej w zbiorniku - ale tylko na zaplonie), woda w filtrze i ewentualnie moze pokazac uszkodzenie wtryskiwacza sterujacego.

Opublikowano
Ta kontrolka pokazuje rowniez dzialanie pompy wstepnej (tej w zbiorniku - ale tylko na zaplonie)

Takiej pompy, przynajmniej w 324d i td nie ma, pompa wtryskowa samoczynnie zasysa sobie paliwo z baku.

...ale nie zapala sie zielona kontrolka gotowosci do odpalenia.

Jeżeli nie pali się zielona kontrolka oznacza to że -przynajmniej jedna świeca żarowa jest przepalona -żarówka nie ma gdzieś styku w oprawce bądź jest poprostu przepalona lub -jest przerwane połączenie pomiędzy kontrolką a przekaźnikiem świec żarowych.

Mój diesel bez turbo pali średnio 6-6,5l/100km czystego V-power oleju napędowego.

Bayerische Motoren Werke AG Munchen


http://img201.imageshack.us/img201/1251/333lr9.jpg

Opublikowano

Mam 524td i pali mi 12l w miescie na trasie udało mi się zejść do okoł 6l .

A co do spalania mają świece i woda w filtrze ?

Układ wydechowy może mieć wpływ na spalanie , jak zrobisz przelotowy w turbodieslu bez regulowania turbiny to może ci więcej palić albo zrobi sie słabszy !

Opublikowano

Woda w filtrze - wiadomo, nie ma nic wspolnego, opisywalem tylko kotrolke, ktora miedzy innymi za to jest odpowiedzialna.

A co do kalibracji turbiny, to moze ktos wie, gdzie w Poznaniu znajde dobrego fachowca, ktory mi to zrobi?

(pomijajac serwis BMW)

 

Pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.