Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tego BimmerLinka chyba ci nie uwzględnią. Musi to być jakieś certyfikowane narzędzie (tester). Ale może się mylę.

Jakiekolwiek testery powinno przyłączać się bezpośrednio do klem aku w bagażniku.

Sprawdzałem to u siebie (mam taki tester) - pomiar wykonany podłączając tester do zacisków pod maską pokazuje drastycznie niższe (gorsze) parametry akumulatora.

  • 4 lata później...
Opublikowano

Witam, czy można wyciągnąć akumulator do ładowania i po ponownym włożeniu nie trzeba robić adaptacji, rozpoznaje ten sam aku?

  • Moderatorzy
Opublikowano

Wydaje mi się, że póki nie zmienić aku na inny, a włożysz po ładowaniu, to poza RESETem systemu wszystko powinno być ok

A po co Ci właściwie wyciągać AKU? Nie możesz podłączyć kabla pod maskę? 

Będziesz Miał Wydatki

 

 

Opublikowano (edytowane)

Ja zawsze doładowuję tylko poprzez dołączenie ładowarki do zacisków pod maską.

Edytowane przez kriu
Opublikowano

Nie zawsze mam gdzie podłączyć bezpośrednio w samochodzie ponieważ mieszkam w bloku  🙂 Ten reset to robi się w ustawieniach? Mam jeszcze pytanie dodatkowe, chociaż nie wiem czy do tego tematu: moja ładowarka/prostownik ma funkcje konserawcji akumulatora,  czy można ją wykorzystać do ładowania AGM? AGM ma osobny tryb pracy. 

  • Moderatorzy
Opublikowano

Reset ustawień systemu robi się samoczynnie po ok. 8-10 m, od odłączenia akumulatora. 

Jeśli to nie jest inteligentna (bądź dedykowana BMW) ładowarka to bym nie eksperymentował z kondycjonowaniem akumulatora - jak coś pójdzie nie tak, to koszt nowego jest spory. 

Będziesz Miał Wydatki

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.