Skocz do zawartości

TEMPOMAT 'aktywny' NIE DZIAŁA - F10 2011r. 528i USA


BigBadWolf

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, mam problem z tempomatem. F10 sprowadzona z USA, uderzona przodem była, aktualnie dołożony mpakiet, a więc nie tak jak było fabrycznie jeśli chodzi o m.in przedni zderzak. Wg tego jak to wygląda po kierownicy itd mam tempomat aktywny. Po paru metrach na włączonym tempomacie wyskakuje komunikat o zabrudzonym czujniku i wyłącza mi ten tempomat. Ja aż tak bardzo za aktywnym tempomatem nie jestem i wystarczył by mi zwykły klasyczny. W instrukcji napisali, że żeby przejść na zwykły tempomat wystarczy nacisnąć i przytrzymać przycisk zwiększania odległości od pojazdu poprzedzającego lub przycisk od zmniejszania. Ja niestety mimo prób i różnych kombinacji efektu nie otrzymalem. Nic sie nie zmieniło. Nie wyszedł efekt jak w instrukcji czyli napis "off" pod wskaźnikiem odległości od pojazdu jaka ma być zachowana.


1. Od jednej osoby usłyszałem, że da się to zrobić tylko w profesjonalnym serwisie BMW, bo tam są właściwe urządzenia. Czy jest to prawda, czy jednak jak gdzieś czytałem wystarczy program ISTA i zmiana kąta nachylenia radaru? Lub jeszcze jakieś inne magiczne sposoby na to?


2. Lub prostsze rozwiązanie, które starczyło by mi na teraz - czyli informacja jak przejść na taki zwykły tempomat, żeby nie był aktywny tylko taki najprostszy, bo niestety wykonanie tego jak w instrukcji nie przynosi rezultatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Przełącznik od zmiany dystansu trzymaj (około 5 sekund) w pozycji góra lub dół .

Jeśli to nie zadziała to konieczna diagnostyka .

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przełącznik od zmiany dystansu trzymaj (około 5 sekund) w pozycji góra lub dół .

Jeśli to nie zadziała to konieczna diagnostyka .

 

No właśnie tak też robiłem jak już napisałem w poście. Jeszcze raz sprawdzę dziś i przytrzymam jeszcze dłużej niż jak trzymałem poprzednio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wywala błąd to od razu dezaktywuje system. Nie uruchomisz tempomatu dopóki system nie działa prawidłowo

Sprawdź czy kratka przed radarem jest oryginalna. Może radar ma problem z działaniem....u mnie przy opadach śniegu lub ulewnym deszczu zdarza się, że go wyłączy. Ten system zawiera też ostrzeżenie o kolizji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wywala błąd to od razu dezaktywuje system. Nie uruchomisz tempomatu dopóki system nie działa prawidłowo

Sprawdź czy kratka przed radarem jest oryginalna. Może radar ma problem z działaniem....u mnie przy opadach śniegu lub ulewnym deszczu zdarza się, że go wyłączy. Ten system zawiera też ostrzeżenie o kolizji.

radzę podpiąć pod ISTA zobaczyć jakie są błędy.

Jeżeli z jakiegoś powodu nie będziesz się decydował na naprawę to możesz wykodować aktywny tempomat.

Jak aktywny wywala błąd to w tym momencie raczej nie będzie działał też i zwykły.

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.