Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Śmiesznie czyta się ten wątek.

Czasy się zmieniły i klienci tez bo dawny klient na 320d kupuje dziś 518d biznes edycja a sprytny prymus okularnik zamiast skody octavii leasinguje bmw 318i.

Trudno dziś powiedzieć czy za 4 lata nie wejdzie moda na auta zasilane wodorem a w centrach miast strefy congestion charge znane z Londynu.

Słusznie ktoś tu zauważył ze nie opłaca się kupować używanych audi czy toyot bo ich ceny są nieopłacalne.

Tendencja i pęd klienta idzie w kierunku nowych pojazdow wiec raczej trzeba zakładać problem ze odsprzedażą używanego i duża utratę wartości.

Utratę wartości niweluje niski przebieg i jak najnowszy rocznik pojazdu.

Na terenie Europy dyskutuje się o nowych limitach prędkości na drogach wiec zakup pojazdow ze sportowymi silnikami obarczony jest dodatkowym ryzykiem.

Po co komu szybki pojazd gdy nie można jeździć szybciej niż 140km/h ?

Zieloni i lobby cyklistów oraz pieszych konkretnie rosną w sile i to już widać w działaniach legislacyjnych.

MADE IN PRL
  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.