Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim,

Mam taki dziwny problem z autem. Jezdzi ok przyspiesza dobrze, mimo, ze jest jeszcze zapas obrotów i mocy przy 220 na godzinę przestaje przyspieszac jak by miała kaganiec... auto z USA z xdrive. Szukalem na forach anglojęzycznych i nie ma nic na ten temat a jedyny kaganiec wystepuje przy 250. Czy to jakas awaria? Ktos zna temat i mógłby podpowiedzieć?

Opublikowano

Na pewno masz N54? To problem znany z N55 które właśnie dostało program. Było coś o tym wspomniane na tym forum lub na sport.


Po za tym nie jedź tak szybko ,to niebezpieczne.

Opublikowano
Na pewno masz N54? To problem znany z N55 które właśnie dostało program. Było coś o tym wspomniane na tym forum lub na sport.


Po za tym nie jedź tak szybko ,to niebezpieczne.

 

Mam n54 z konca produkcji. auto bez programu itp stock wszystko. Jestem w kropce , nikt nic nie wie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W 320d miałem Vmax=180/190km/h jak turbina była na wykończeniu i auto nie miało pełnej mocy, czego przy mniejszych prędkościach w ogóle nie czułem. Po regeneracji turbo prędkość max. wróciła.
Opublikowano
W USA w 335i był limit na 220 km/h jeżeli samochód wychodził z fabryki na oponach wielosezonowych. Być może soft MHD kasuje limit (u mnie po ich programie licznikowo dochodził do 290, więc realnie mogło być z 275).
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Nie mam niestety ani mhd ani jb4 bo nie mam chlodniczki oleju a i tak temp sa wysokie jak jade... auto wyszlo na zwykłych oponach letnich Bridgestone - i na nich przyplynelo z usa tylko 2 byly zmienione w 2016 i dane na przód. Masakra Ci Amerykanie a auto 2010 ;D na dobra sprawę nie mam od kogo zaczerpnąć info niby faktycznie bez m pakietu czyli chlodniczki mialy taki limit ale nikt mi na pewno nie potwierdził a boje sie ze to jakas awaria
Opublikowano

Po prostu masz blokadę która często jest stosowana w stanach.

Miałem kiedyś auto z USA i miało blokadę do 200km/h.

Jeździłem tak ponad 2 lata bo w Polsce nikt mi tego kaganca nie chciał zdjąć...

Znalazłem jeden warsztat w Niemczech ale chcieli za tą usługę ponad 3k.

Jeśli do 220 auto rozpędza się bez problemu a później czujesz "odłączenie zapłonu" i po chwili możesz znów do 220 przyspieszyć to na 100% masz blokadę i nie masz co się przejmować tym że auto jest nie sprawne.

W BMW pewnie bez problemu w każdym serwisie można zdjąć tą blokadę, ja niestety miałem auto które nie występuje w Europie i miałem z tym problem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.