Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dzień dobry, postanowiłem wymienić kierownice w moim BMW e90 na taką z multifunkcją, gdyż auto nie miało jej fabrycznie. Musiałem zmienić także przełącznik zespolony na taki z wejściem na multifunkcje oraz tempomat. Po wymianie kierownica działała, ale wyskoczył błąd czujnika kąta skrętu i nie mam kontroli trakcji. Czy trzeba to jakoś zakodować czy wymienic na inny przełącznik?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zakodowac oraz zrobic kalibracje. Bylo tych tematow :search:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No co to za pytania? Jak dziala jak sa kontrolki? Co zakodowac? A co zmieniles?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zmieniając przełącznik zespolony, najpierw należy go dokodować do samochodu, a następnie wykonać kalibrację czujnika kąta skrętu.

W E90 nie jest to osobny moduł, tylko należy dokodować ponownie DSC.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.