Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam.obecne auto mam od roku kupiłem od helmuta z przebiegiem 230 tys bez ksiązki ale myślę że orginał . zrobiłem już 60 tys km pod lawetą i silnik kompletnie bez awarii a ciągam za sobą 2000 kg , tak jak wcześniej pisano to nie jest silnik dla rajdowców tylko dla ludzi myślących o trwałości bo inaczej kasa z kieszeni .wcześniej miałem 325 td i 100 tys pod lawetą , jedyny problem z silnikiem to zatarta pompa wtryskowa ale moja wina bo lałem kiepskie paliwo poza tym ok i jakby pod koniec coraz lepiej chodził he he .w e 34 już niedługo 290 tys na blacie i zero problemu z zapalaniem wiec myślę że polskie problemy z tds biorą się z oszczędności na paliwie i olejach oraz na nieumiejętnej eksploatacji.pozdro
  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 52
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam jestem tu nowy :wink: . Kupiłem właśnie Bmw 525 tds. wcześniej miałem Isuzu troopera palił jak smok i cały czas się psuł..... Co prawda nie kosztował mnie wiele ale to inna historia. Spalanie na pewno bedzie o wiele mniejze od trupa który potrafił wciągnąć 13l/100km tak więc jestem pełen optymizmu ;)

" _______

/________\

OO=[][]=OO > ///M-POWER

[#]--------[#]

  • 5 tygodni później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.