Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć!


Miał ktoś może problem z aktywnym tempomatem w F10 (530 xDrive 2011). Działał a pewnego dnia wsiadam i za każdym razem błąd, że uszkodzony i nawet na zwykły nie mogę przełączyć mimo tego, że na ekranie pokazuje, że dalej mogę go używać. Sprawdzałem bezpieczniki 46, 24, 13 (gdzieś tak wyczytałem na forum, że mogą być uszkodzone) ale niestety to nie to. Radar jest czysty, wycierałem go jeszcze dla pewności i patrzyłem w kostkę czy może nie jest jakiś zabrudzony czy coś ale bez zmian. Ma ktoś jakiś pomysł co może być?


Dzięki za pomoc

Opublikowano
podepnij pod ISTA zobacz błędy
Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Opublikowano

Panowie wracam z tematem dopiero teraz gdyż czekałem na iste bo nawet nie miałem. Poniżej błędy. Jakieś podpowiedzi co mogę sprawdzić ?


IMG-20210123-110953.jpg

Opublikowano
Panowie wracam z tematem dopiero teraz gdyż czekałem na iste bo nawet nie miałem. Poniżej błędy. Jakieś podpowiedzi co mogę sprawdzić ?

Odepnij radar z przodu i zobacz czy masz tam zasilanie (i masę!). Jak jest to masz pewnie przerwany S-CAN. W zależności z jakiego miesiąca 2011 masz auto, S-CAN idzie do modułu ICM (w podłokietniku) lub do ICM (podłokietnik) i KAFAS(2?) (pod kierownicą). Ze względu na błąd 28CD00 odnośnie żaluzji chłodnicy, obstawiam problem z urwaną masą pewnie gdzieś pod zderzakiem.

Podeślij VIN zobaczymy co masz podpięte pod S-CAN

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Opublikowano
Panowie wracam z tematem dopiero teraz gdyż czekałem na iste bo nawet nie miałem. Poniżej błędy. Jakieś podpowiedzi co mogę sprawdzić ?

Odepnij radar z przodu i zobacz czy masz tam zasilanie (i masę!). Jak jest to masz pewnie przerwany S-CAN. W zależności z jakiego miesiąca 2011 masz auto, S-CAN idzie do modułu ICM (w podłokietniku) lub do ICM (podłokietnik) i KAFAS(2?) (pod kierownicą). Ze względu na błąd 28CD00 odnośnie żaluzji chłodnicy, obstawiam problem z urwaną masą pewnie gdzieś pod zderzakiem.

Podeślij VIN zobaczymy co masz podpięte pod S-CAN

 

Dzięki wielkie za odpowiedź. A czy masz może jakiś schemat, które PIN-y mam sprawdzić w tym zasilaniu od radaru (gdzie + i -) ? końcówka vin: C697076

Opublikowano
Panowie wracam z tematem dopiero teraz gdyż czekałem na iste bo nawet nie miałem. Poniżej błędy. Jakieś podpowiedzi co mogę sprawdzić ?

Odepnij radar z przodu i zobacz czy masz tam zasilanie (i masę!). Jak jest to masz pewnie przerwany S-CAN. W zależności z jakiego miesiąca 2011 masz auto, S-CAN idzie do modułu ICM (w podłokietniku) lub do ICM (podłokietnik) i KAFAS(2?) (pod kierownicą). Ze względu na błąd 28CD00 odnośnie żaluzji chłodnicy, obstawiam problem z urwaną masą pewnie gdzieś pod zderzakiem.

Podeślij VIN zobaczymy co masz podpięte pod S-CAN

 

Dzięki wielkie za odpowiedź. A czy masz może jakiś schemat, które PIN-y mam sprawdzić w tym zasilaniu od radaru (gdzie + i -) ? końcówka vin: C697076

Sorry racja...

Pin 1 (zielono czerwony) - 12V

pin 3 - S-CAN H

pin 6 - S-CAN L

pin 8 (brąz) - masa


Po VIN widzę, że nie masz rozpoznawania znaków i masz aktywny tempomat bez ostrzegania przed pieszymi. Wygląda, ze nie masz kamery w szybie nad lusterkiem więc i nie masz modułu kafas. S-CAN idzie tylko pomiędzy radarem i ICM (w podłokietniku).

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Opublikowano

Sorry racja...

Pin 1 (zielono czerwony) - 12V

pin 3 - S-CAN H

pin 6 - S-CAN L

pin 8 (brąz) - masa


Po VIN widzę, że nie masz rozpoznawania znaków i masz aktywny tempomat bez ostrzegania przed pieszymi. Wygląda, ze nie masz kamery w szybie nad lusterkiem więc i nie masz modułu kafas. S-CAN idzie tylko pomiędzy radarem i ICM (w podłokietniku).

 

Tak, zgadza się nie mam nic z tych rzeczy. Okej sprawdzę dziś to co napisałeś i dam znać pewnie wieczorem :)

Opublikowano

Sprawdziłem jak mówiłeś kostkę.


zielono czerwony + brazowy - 15.9v

pin 3 + brazowy - 3.14v

pin 6 + brazowy -2.16v

masa - jest


EDIT: DZIALA!


Tak jak te napięcia były tak zajrzałem w samo wejście w radarze a tam

IMG-20210125-204214.jpg


Wykrzywiony pin. Wyprostowalem i wszystko działa !


Bardzo dziękuję za każdą pomoc !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.