Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

od jakiegos czasu zaczęły strasznie na gazie z BLOSEM falować mi obroty biegu jałowego :(

mam Blosa od jakieś pół roku, może wymaga już jakiegoś czyszczenia ???

 

z góry dzięki za pomoc i za podpowiedzi co to sie mogło stać :))

 

pozdrowienia :arrow:

Opublikowano

(przyczyn jest multum)ale faktem jest ze trudna ja znalesc-w zasadzie nie udaje sie to wszystkim.w dziale Mechanika kolego bylo o tym mnustwo ........ nawet w zrob to sam masz porady jak mozesz poprawic sobie ta sytuacje czyszczenieem silnika krokowego( mojego autorstwa post) Radze ci poszukac tam lub skorzystaj z opcji SZUKAJ bo cie chlopaki zjedza zywcem :twisted2:

 

 

http://img314.imageshack.us/img314/9448/pawlazdjecia012fa6.th.jpg

Opublikowano

silniczek krokowy niedawno czyściłem więc chyba nie w tym problem ....

a obroty mi tak falują że aż mi silnik gaśnie :(

poza tym jak się wyrównają na jakiś czas to trzymają się w granicach 400/500 na min

 

pozdrawiam

Opublikowano
rozbierz blosa i wytrzyj gwizdek pewnie brudny i przepustnica źle pracuje, tak najprawdopodobniej jest , rozumiem ze na benzynie dobrze chodzi??

 

na benzynce jeszcze gorzej :( z powodu uszkodzonego przepływomierza i sondy lambda

Opublikowano
rozbierz blosa i wytrzyj gwizdek pewnie brudny i przepustnica źle pracuje, tak najprawdopodobniej jest , rozumiem ze na benzynie dobrze chodzi??

 

na benzynce jeszcze gorzej :( z powodu uszkodzonego przepływomierza i sondy lambda

 

kurcze to musisz miec cos z lewym powietrzem nie ma szans, na gazie wolne nie maja nic wspolnego z przepływka i sonda. Musisz to sprawdzic, bo to bardzo prawdopodobne, mi bardzo falowały, i kazało sie ze zaslepina rurka delikatnie puszczała i nawet na zimno mi szalały obroty, takze dokladnei psrawdzic lub profilaktycznie wyminic elementy ktore moga wpływac na lewizne

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
ale z tego co wiem to on ma odłaczoną sonde tak wiec nic nie ma, do wolych obrotów, a nawet gdyby była to blos nie ma elektroniki a regulacja mogłaby byc tylko po stonie wyprzedzenia zapłonu lub cos w tym stylu, tak wiec albo przepływka padła albo lewe powietrze

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano

- sondę mam podłączoną, bo jak ją kiedyś odłączyłem to nie było różnicy i żeby mi się kostki nie zasyfiły to podpiąłem spowrotem

- przepływkę na bank uszkodzoną bo brakuje jednej blaszki

 

dodam jeszcze że jak silnik jest zimny to obroty nie falują i są wyższe ok700/min, po nagrzaniu zaczynają się wariacje.

żeby się zatrzymac na czerwonym podjeżdzm do krzyzówki wciskając jednocześnie gaz i hanulec

:lol:

może faktycznie to sonda ??!!?? ... bo jeśli byłby to krokowy to też na zimnym działyby się jaja , prawda ???

 

 

pozdrowienia

Opublikowano

niekoniecznie - choidz mi o krokowke, bo krokowka pracuje w innym zakresie na ciepło i na zimno, ale ja raczej widze tu lewe powietrze - tymbardziej ze to blos, chyba ze tak jak wczesniej pisałem zawisił ci sie blos na gwizdku i , ale na benzynie raczej nie było by problemów, tak wiec szukaj gdzie ci ciagnie lewizne, moze na wejsciu krokowki do kolektora a moze na uszczelkach pod kolektorem, ja bym od tego zaczął a nawet profilaktycznie je wymienił to nieduzy koszt a robota tez nie jest bardzo skomplikowana

 

a jezeli podejzewasz krokowke to poprostu ja odlacz całkowicie, przy zapalaniu lekko gaz i obroty powinny byc dosc wysokie po zapaleniu koło1 tys, jezeli nie bedzie wariował i rowno pracoał to moze rzeczywiscie korkowka, ja zawsze metoda prob i bledów dochodziłem do jakis wniosków

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano

to chyba zacznę od krokówki , bo jak dalikatnie wdusze pedał gazu i obroty mam koło 1000/min to jest OK

 

Barto, a masz pomysl jak sprawdzić szczelność kolektora (uszczelek) ???

 

pozdrawiam

Opublikowano
hmm, rozne sa metody ale nie bardzo w nie wierze, a usczelki to koszt 60 zł + robota, pewnei samemu bez problemow mozna to zrobic, a ja sciagniesz kolektor to odrazu zobaczysz jak z uszczelnieniem krokowki oraz bedzie dostep do wszytskich zlaczek i mozna je przecyscic + krokowka jak na dłoni, wrzucisz ja na 24 godziny do rozpuszczalnika. Ja napewno to profilaktycznei zrobie na drugi rok, pare godzin + 60 zł i zorbione :) i wiesz juz na czym stoisz.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

witam

morze wiecie jak czyscic silniczek krokowy bo u mnie tak jak u kolegi też faluja obroty na gazie na postoju,na bezynie jest ok

Opublikowano
skoro ci faluja na gazie to napewno nie jest to wina silniczka krokowego tylko podejrzewałbym ekstremalnie zauboga lub zabogata mieszanke gazową i silnikiem krokowym nie moze tego wyregulować.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano
mi tez faluja obroty na BLOSIE:) ale nie zawsze czasami to lekutko widac na obrotomierzu widac tak o 2 mm sie poruszy czasami ale cuż mam zrobić jak nie jeździć dalej:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.