Skocz do zawartości

Co ile wymienia sie wachacze przednie?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wahacze wymienia się jak się zużyją. Można poznać ich zużycie np. po tym, że podczas jazdy po nierównościach słychać tłuczenie, albo np. że auto znosi w którąś stronę. A cena wahacza zależy od modelu itd. ale 700pln to bardzo dużo.
Opublikowano
Jeśli czeka cię wymiana wahaczy to proponuję ci inne rozwiązanie. Zamiast kupna standardowych, np. Lemfordera, kup sobie wahacze firmy MEYLE i później nie musisz wymieniać już całych wahaczy ale tylko same sworznie. Sworznie kupujesz też MEYLE i są to te same co do E36 w cenie po ok. 50zł/szt. Sam zrobiłem na tych sworzniach kilkadziesiąt tys km i nie widać śladów zużycia. Przemyśl sprawę.
Opublikowano

dokladnie kiedy je wymienic .......a no kiedy sa dziwne reakcje auta na drodze.pukanie stukanie itp.Najlepiej jedz na stacje diagnostyczna i tak ci maszyna auto powyciaga i powygina na boki ze sie opkaze na 100% czy to akorat wachacze.

http://img314.imageshack.us/img314/9448/pawlazdjecia012fa6.th.jpg

Opublikowano

a propo wachaczy przednich ale w e36..

 

Czy ktoś wie od którego roku a i najlepiej miesiąca były robione wersje z wachaczmi aluminiowymi??

Bo nie wiem czy powininem się bać czy nie.. Wiem że aluminiowe zapewniają lepsze wyważenie i wogóle same plusy ale niestety nie na polskich drogach...

 

pozdrawiam i dzięki

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
Opublikowano

nnowacja Meyle - Tuleja wahacza z uchwytem i śrubami do BMW E46 i Z4

 

 

 

 

Wielu kierowców BMW E46 oraz Z4 uskarża się na bardzo uciążliwe drgania wywoływane przez przednią oś pojazdu. Problem ten został również zauważony podczas testów sprawdzających jakość oraz trwałość elementów zawieszenia przeprowadzonych przez Auto Bild (Auto Bild Spezial: TUV Auto-Report 2003).

 

Ustalono, iż przyczyną tego są między innymi zbyt miękkie tuleje wahaczy. W celu zlikwidowania owych drgań próbuje się dokładnie wyważać koła, zmieniać klocki hamulcowe, a nawet zakładać nowe opony. Niestety bezskutecznie.

 

Inżynierowie MEYLE znaleźli trwałe rozwiązanie tego problemu. A mianowicie wprowadzili bardziej usztywnione tuleje wahaczy aniżeli ma to miejsce w ich oryginalnym odpowiedniku. Dzięki temu samochód prowadzi się energiczniej, a dokuczliwe drgania są całkowicie zlikwidowane. Oczywiście bez jakichkolwiek strat dla komfortu jazdy.

 

Więcej szczegółów: www.autoap.com.pl lub tel. 032 / 325 15 00

 

są po 315 zł komplet!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.