Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,


Dzisiaj w trasie wyskoczyla (ponownie) usterka silnika i brak mocy. Moglem krecic max do troche ponad 2 tys obrotow i predkosc pomiedzy 90-100 km/h.

Po przejechaniu 150km i sprawdzeniu bledow pokazalo co ponizej.

(jednak najpierw wrzuce bledy, ktore pojawily sie przy podobnym zachowaniu kilka miesiecy temu)


27 lipca takie bledy:


429A - Regulacja cisnienia doladowania stopien niskocisnieniowy. Odchylka regulacji

4B93 - Uklad filtra czastek stalych. Blad

480A - Uklad filtra czastek stalych. Blad


Dzisiaj, 30 listopada znowu brak mocy i po podpieciu takie bledy:


2E3D - komunikacja pomiedzy sterownikiem silnika i blokada odjazdu

4530 - Regulacja cisnie. doladowania. Odchylka regulacji


Z tego wyczytalem na szybko w internetach to moze byc cos z czujnikiem w kolektorze ssacym, zle wyregulowana gruszka od sterowania turbina, nastawnik turbiny albo sama turbina, przeplywka (ale raczej na 99% to nie jest przyczyna), instalacja podcisnieniowa nieszczelna...


Moze ktos mial podobna sytuacje i podpowie od czego od razu zaczac, zeby nie sprawdzac wszystkiego...



A przy okazji, pokazalo mi bledy z akumulatorem, ktore wydaje sie, ze sa od poczatku, od zawsze:


4A27 - Inteligentny czujnik akumulatora. Blad

4A56 - system zarzadzania akumulatorem. Blad


Pozdrawiam!

  • 5 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.